29 مرداد 1403
شماره خبر: 309234

دستگیری 236 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از اجراي مرحله دهم ‏طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: در اين طرح 236 نفر قاچاقچي و خرده فروش ‏مواد مخدر دستگير و 970 معتاد عادي و متجاهر در استان البرز جمع آوري شدند
سرهنگ"علي سليم پور" اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با بهره گيري از ظرفيت هاي اطلاعاتي و انتظامي و تعامل با ساير دستگاه ها مرحله دهم طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌ خيز استان البرز به مدت 48 ساعت به مرحله اجرا گذاشتند. وي بيان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را بازرسي کردند. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: مأموران در اين طرح مقدار 38 کيلو و 509 گرم انواع موادمخدر را کشف و همچنين 236 نفر قاچاقچي و خرده فروش مواد مخدر را دستگير و 970 نفر معتاد عادي و متجاهر را جمع آوري کردند. سرهنگ سليم پور با اشاره به اين که اجراي اين طرح، موجب رضايتمندي شهروندان و همچنين تقدير و تشکر آنان را به همراه داشته است؛ تصريح کرد: متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.
اين مقام انتظامي از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود