7 شهریور 1403
شماره خبر: 309614

دستگیری 8 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان



فرمانده انتظامي استان از دستگيري 8 نفر از عاملان نزاع و ‏درگيري دسته جمعي در يکي از روستاهاي اين شهرستان توسط ماموران پليس خبر ‏داد.
سردار "حميد هداوند" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر نزاع دسته جمعي در يکي از روستاهاي شهرستان نظرآباد ،ماموران پاسگاه اين روستا جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند. اين مقام ارشد انتظامي افزود: ماموران با حضور به موقع در محل و شناسايي تمامي عاملان اصلي اين درگيري ها در کوتاه ترين زمان ممکن، نسبت به دستگيري تعداد 8 نفر از آنها اقدام کردند. وي افزود: متهمان پس از انتقال به مقر پليس در تحقيقات اوليه به جرم خود و اخلال در نظم و امنيت شهروندان اعتراف کردند. سردار هداوند با بيان اينکه در اين درگيري تعداد 5 دستگاه موتورسيکلت و 2 دستگاه خودرو توقيف گرديد تصريح کرد: هر 8 متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان در پايان گفت: سلب آسايش شهروندان و ايجاد نزاع و درگيري در سطح جامعه خط قرمز پليس بوده و ماموران با همکاري دستگاه قضائي به شدت با مخلان نظم و امنيت عمومي برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود