سپیدار : سپیدار آنلاین: گروه اجتماعی مسئول روابط عمومی آب و فاضلاب استان البرز گفت: در جدیدترین نظرسنجی ، میزان رضایت مراجعه کنندگان به این شرکت بیش از ۹۰ درصد اعلام رضایت کردند.
علیرضا لرستانی افزود: در هر سازمان خدمات رسان، مهمترین معیار و ملاک عملکرد، میزان رضایت افراد یا همان کیفیت خدمات است. وی اظهار کرد: جمعیت نمونه این سنجش ۸۴۴ نفر بودند که در زمستان سال ۱۳۹۱ به مناطق و ادارات آبفای استان البرز مراجعه کرده اند. وی گفت: درخواست انشعاب و کنتور، اشتباه در قبوض آب و رفع ایراد کنتور از جمله دلایل ...