پایگاه خبری دنیای نوین کسب و کار : مدیران کسب و کار و فروشندگان باید به جای تمرکز بر قیمت، روی ارزشی که محصول برای مشتری ایجاد می کند متمرکز شوند. اگر تنها روی قیمت تمرکز کرده و آن را تنها عامل تصمیم گیری خریدار بدانند، مجبور می شوند تخفیف بدهند. تخفیف چیز بدی نیست اما اگر ارزش کالای خود را درک کرده و قیمت مناسبی انتخاب کرده باشید نیازی به تخفیف های مداوم نیست. اکثر مشتریان به دنبال تخفیفند اما اگر شما حرفه ای رفتار کنید آنها درخواست تخفیف نمی کنند. مهارت پایین فروشنده به مشتری این احساس را منتقل می کند که باید تخفیف بگیرد زیرا از ...

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود