21 شهریور 1391
شماره خبر: 11479

شهرک ترافیک کرج میزبان دانش آموزان پیش دبستانی و دبستانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 شهرک ترافیک کرج میزبان دانش آموزان پیش دبستانی و دبستانی است

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج از ارائه آموزشهای شهروندی به دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
مصطفی رضاحسینی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، از سوی این معاونت برنامه های مختلفی در راستای افزایش روحیه شادابی و نشاط در دانش آموزان به خصوص کلاس اولی ها برگزار می شود. وی افزود: در این زمینه این معاونت طی هماهنگی های به عمل آمده، آمادگی میزبانی از دانش آموزان پیش دبستانی و دبستانی را در شهرک ترافیک کرج دارد. این مسئول عنوان کرد: این اقدام با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی انجام می شود که ویژه دانش آموزان مقاطع پیش دبستانی و دبستاني است که مدارس باید هماهنگی های لازم را انجام دهند.
لزوم ارائه آموزشهای شهروندی به دانش آموزان
رضاحسینی در ادامه با تاکید بر ارائه آموزشهای شهروندی از سنین کودکی به افراد ادامه داد: در این زمینه نیز این معاونت آمادگی دارد تا به دانش آموزان آموزشهای شهروندی ارائه دهد. وی گفت: در این زمینه مدیران مدارس می توانند طی هماهنگی با معاونت فرهنگی، نیاز خود را اعلام کنند تا کارشناسان مربوطه به مدارس اعزام شوند و نکات مربوطه را به دانش آموزان ارائه کنند.
توزیع بسته های فرهنگی در مدارس
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج یادآور شد: طبق برنامه ریزی و مصوبه شورای آموزش و پرورش استان البرز، مقرر شده است که همزمان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس از سوی این معاونت بسته های فرهنگی بین دانش آموزان توزیع شود. وی اضافه کرد: این بسته ها شامل لوح فشرده، کتب آموزشی و ... است که به صورت متمرکز از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی در مدارس بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود