8 تیر 1393
شماره خبر: 124930

خیز NGO های شهر جدید هشتگرد جهت مبارزه با اعتیاد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خیز NGO های شهر جدید هشتگرد جهت مبارزه با اعتیاد


NGO های شهر جدید هشتگرد در هفته مبارزه با اعتیاد نمایشگاهی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار کردند.
مؤسسه خیریه موحدین مولی(ع)، کانون همرهان اندیشه فردا و مؤسسه آوا در یک حرکت مشترک اقدام به برگزاری نمایشگاه با موضوع پیشگیری از اعتیاد در پیاده راه هنر نمودند.
NGOهای شهر جدید هشتگرد در هفته مبارزه با اعتیاد نمایشگاهی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار کردند. مؤسسه خیریه موحدین مولی(ع)، کانون همرهان اندیشه فردا و مؤسسه آوا در یک حرکت مشترک اقدام به برگزاری نمایشگاه با موضوع پیشگیری از اعتیاد در پیاده راه هنر کردند. این نمایشگاه شامل نمایش عکس و نوشته، معرفی NA ها، نمایش عروسکی، ارائه بروشور و... بود که با استقبال شهروندان مواجه شد همچنین شهردار و پرسنل شهرداری نیز از نمایشگاه بازدید کردند. از موارد جذاب این برنامه، حضور خردسالان با لباس عروسک های نمایشی و به همراه پلاکاردهای بچه گانه باشعار پیشگیری از اعتیاد و زندگی سالم در دست و اجرای نمایش توسط آن ها در پیاده راه هنر بود. طبق تجربه سمن ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد، آگاهی و حساس سازی نوجوانان و جوانان در رابطه با خطرات زندگی با مواد مخدر کمک شایانی در جلوگیری از حرکت نوجوانان به سمت اعتیاد دارد.
لازم به ذکر است این سه NGO در زمینه موضوعات اجتماعی از جمله پیشگیری از اعتیاد در شهر جدید هشتگرد فعال می باشند و تاکنون توانسته اند جمعیت بسیاری را جهت مشارکت جذب نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود