10 شهریور 1393
شماره خبر: 128492

40 حلقه چاه جانبی در منطقه 12 شهرداری کرج حفر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

40 حلقه چاه جانبی در منطقه 12 شهرداری کرج حفر شد


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج گفت: به منظور رفع آبگرفتگی معابر هنگام بارش و هدایت آبهای سطحی، 40 حلقه چاه جذبی در نقاط حساس این منطقه حفر شد.
برزو سلیمانی عنوان کرد: حفر این چاه ها با انجام کار کارشناسی و شناسایی محلهای حفره چاه در 40 نقطه حفر شد. وی افزود: یکی دیگر از اقدامات انجام شده برای هدایت بهینه آب های سطحی لایروبی و پاکسازی جویها و بازسازی مسیر نهرها در این منطقه است. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج گفت: با توجه به ضرورت جلوگیری از سرازیر شدن آبهای سطحی در معابر و پیشگیری از مشکلات زیست محیطی، ساماندهی، جمع آوری و هدایت این آبها همچنان در اولویت برنامه های شهرداری این منطقه قرار دارد. سلیمانی اظهار داشت: امیدواریم این حفاریها از تجمع آبهای سطحی جلوگیری کند و شاهد آبگرفتگی های سالهای گذشته که باعث ترافیک و تصادفاتی نیز در سطح منطقه شده بود، نباشیم.
پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی در لاین شمالی بلوار آزادی
در ادامه سلیمانی اقدامات عمرانی انجام شده در منطقه را مطلوب دانست و عنوان کرد: عملیات عمرانی در بلوار آزادی که یکی از معابر اصلی و پرتردد این منطقه است، آغاز شده و با اتمام این عملیات بار ترافیکی بلوار ارم کاهش چشمگیری داشته باشد. این مسئول گفت: بامشارکت سازمان خدمات موتوری منطقه 12 جدولگذاری، زیرسازی، آسفالت لاین جنوبی بلوار آزادی انجام شده است و در حال حاضر تردد در این لاین باز است. مدیر منطقه 12 افزود: باتوجه به حجم تردد در بلوار ارم و تصمیمات اتخاذ شده در کمیته ترافیک، عملیات اصلاح هندسی تقاطع خیابان پنجم با طول جدولگذاری 940 متر و حجم عملیات خاکی 2500 مترمکعب انجام شد که امید است با اتمام این پروژه سهولت چشمگیری درتردد این بخش صورت پذیرد. سلیمانی در ادامه از جدولگذاری خیابان چهارم شرقی خبر داد و افزود: کوچه های فرعی در خیابان بنفشه آسفالت و خیابان سوم شرقی کوچه شقایق نیز درحال جدولگذاری به طول 200 متر در حال انجام است. وی گفت: همچنین عملیات تراش وروکش آسفالت خیابانهای 5 و 6 بوستان کیانمهر و جدولگذاری خیابان پنجم غربی به اتمام رسیده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود