4 آذر 1393
شماره خبر: 132392

بسیج جلوه گر یک تفکر جامع است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بسیج جلوه گر یک تفکر جامع است


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، بسیج را جلوه گر یک تفکر سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی عنوان کرد که در خود بسیاری از مفاهیم عمیق انسانی را نهفته دارد.
سعید فیروزگاه هفته بسیج را به همه فعالان بسیجی و کسانی که حتی خارج از نام و عنوان این عرصه، بسیجی وار و خالصانه برای اعتلای میهن تلاش می کنند تبریک گفت و اذعان داشت: بسیج محدود به یک نام و کارت شناسایی نیست که بسیاری افرادی که صادقانه و به دور از کینه و دشمنی برای پیشرفت کشور تلاش می کنند در واقع بسیجی به شمار می آیند. فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژادفلاح با بیان اینکه بسیجیان باید برای همه الگو باشند، اظهار داشت: کرج شهری با خصوصیات متنوع و نیازهای متعدد است که رفع مشکلات و نیازهای این عرصه جز با تلاش بسیجی وار ممکن نخواهد بود. چنان که امروز بسیاری از مسئولان و فعالان شهر نام و عنوان بسیج را با خود به همراه داشته و با الگو گرفتن از روحیات بسیجی، به کار و تلاش می پردازند. وی تصریح کرد: بسیج در عرصه ها و برهه های مختلفی طی سال های گذشته از انقلاب ظاهر شده و اقدامات بسیار شایسته ای را صورت داده است که شاید بتوان برجسته ترین این اقدامات را در سال های دفاع مقدس ذکر کرد؛ زمانی که این نیروها با دستور امام خمینی(ره) به جبهه های حق علیه باطل وارد شده و با دلاوری ها و از جان گذشتگی های خود، از نام و جان مردم کشور دفاع کردند. به گفته فیروزگاه، بسیاری از آمار شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی را بسیجیان تشکیل می دهند و هم اکنون تعداد زیادی از این آزادگان و جانبازان در عرصه های مختلف سازندگی و آبادانی کشور تلاش می کنند. در عین حال جمع قابل توجهی از این افراد در کسوت جانبازی، از بسیاری حقوق فردی و اجتماعی محروم بوده و به دلیل گمنامی به آنها کم توجهی شده یا مورد غفلت از سوی مردم و مسئولان نظام واقع شده اند.
فیروزگاه، هفته بسیج را بهانه خوبی برای دلجویی از این افراد عنوان کرد و ادامه داد: تامین نیازهای اصلی و اولیه کسانی که از جان خود برای دفاع از حریم کشور گذشتند وظیفه هر دولت و نظامی است. وی تصریح کرد: نباید به بهانه های مختلف کسانی را که دچار ضعف جسمانی یا روانی ناشی از آسیب های جنگ شده اند نادیده گرفت؛ بلکه این افراد تاج سر ملت و مایه مباهات مسئولان بوده و باید در همه حال رفاه آنان در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود