22 دی 1393
شماره خبر: 135477

وب سایت مركز پژوهش های شورای اسلامی شهر كرج راه اندازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

وب سایت مركز پژوهش های شورای اسلامی شهر كرج راه اندازی شد


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات ارتباطات شهرداری کرج گفت: با همت نیروهای متخصص و تیم برنامه نویسی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، وب سایت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج طراحی و راه اندازی شد.
مهرداد فیروزبخت با اعلام این خبر افزود: شورای اسلامی شهر کرج علاوه بر نقش نظارتی و تصمیم گیری با خرد جمعی در شهر کرج همواره به عنوان حامی شهرداری کرج نیز مطرح بوده و راهکارهای اجرایی بهبود و توسعه شهر را به مدیران شهری ارایه کرده است. اما این نهاد نیز خود همواره ازنظرات کارشناسی و ارتباط مستمر و موثر با پژوهشگران استقبال نموده است. این مسئول در ادامه افزود: در همین راستا و بنا به درخواست ریاست مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر و با تایید ریاست شورای اسلامی شهر کرج، فرایند تولید، طراحی و راه اندازی وب سایت مرکز پروژهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر در سازمان فاوا آغاز شد. مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، هدف از راه اندازی این وب سایت را جذب پژوهشگران، فضایی جهت ارتباط متقابل با پژوهشگران و عموم شهروندان در فضای مجازی دانست و گفت: این وب سایت بستر مناسبی برای ارتباط دو سویه بین مسئولین و متخصصین ایجاد می کند. لذا شهروندان و پژوهشگران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Krc.karaj.ir نسبت به ثبت طرح های پژوهشی خود در حوزه های مختلف اقدام کنند. همچنین امکان ثبت درخواست جهت حمایت از پایان نامه های دانشجویی، پروژه های اینترنشیپ و جذب پژوهشگر از طریق وب سایت رسمی این مرکز وجود دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: تمامی اقدامات در خصوص طراحی و راه اندازی این وب سایت بر روی دامنه پورتال شهرداری کرج توسط نیروهای متخصص و کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرایی شد و از این پس پشتیبانی از این وب سایت نیز بر عهده سازمان خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود