6 بهمن 1393
شماره خبر: 136398

ضرورت همکاری مشترک علمی در قالب پژوهش های کاربردی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت همکاری مشترک علمی در قالب پژوهش های کاربردی


مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بر ضرورت همکاری های علمی در قالب پژوهش های کاربردی و هدفمند تاکید کرد.
رضا زین العابدینی در این نشست که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، مدیریت پسماند را علمی میان رشته ای و بهره مند از آخرین فناوری های روز توصیف کرد.
این مسئول همچنین به نقش محوری مطالعات و پژوهش در روند تصمیم گیری سازمان مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: ظرفیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی برای تحقق این مهم به روشی مطلوب است. در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج نیز با اشاره به توان بالای علمی و رشته های مختلف موجود در دانشگاه بر آمادگی این واحد دانشگاهی جهت همکاری با مدیریت شهری تاکید کرد. وی با بیان اینکه در سال جاری تفاهم نامه ای به همین منظور بین شهرداری کرج و این دانشگاه به امضا رسیده است، اظهار امیدواری کرد: این تعاملات به صورت پیوسته ادامه داشته باشد. در ادامه نشست تعدادی از سرفصل های پژوهشی مورد نظر طرفین مطرح و مقرر شد پس از انجام بررسی های لازم و ارائه مستندات مورد نیاز، اجرای پروژه های علمی و استفاده از روش های نوین با همکاری طرفین در دستور کار قرار گیرد. شایان ذکر است، در این نشست صدیق عضو شورای اسلامی شهر کرج و رئیس دانشگده حقوق و علوم سیاسی، تاجدینی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و روح‌نیا معاون برنامه‌ریزی دانشگاه نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود