10 اردیبهشت 1394
شماره خبر: 141276

پروژه ساماندهی میدان معلم رونمایی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پروژه ساماندهی میدان معلم رونمایی می شود


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از ساماندهی و بهسازی میدان معلم همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز معلم خبر داد.
الهام باقری با اعلام این خبر افزود: اجرای عملیات بهسازی میدان معلم همراه با آذین بندی این میدان در حال اجراست که فردا یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری این عملیات به اتمام می رسد.
این مسئول در ادامه راه اندازی و ساماندهی آب نمای میدان مذکور را از دیگر اقدامات سازمان در راستای زیباسازی محیط ذکر و عنوان کرد: نیوجرسی های حد فاصل خروجی مهرویلا تا میدان معلم نیز پاکسازی و رنگ آمیزی شدند. وی همچنین به پاکسازی و رنگ آمیزی جداره های اطراف میدان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه زیبایی بصری در محیط تاثیر بسزایی در شاداب سازی روحیه شهروندان دارد، این اقدام در دستور کار سازمان زیباسازی قرار گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد ایجاد طرح های نوین در سطح شهر خواهیم بود. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، اضافه کرد: در ادامه اقدامات انجام شده توسط این سازمان، المان های مکعب نوری روز معلم نیز در خیابان شهید مطهری طراحی و نصب شده که این امر با هدف نورپردازی به مناسبت ایام مذکور اجرایی شده است. باقری در ادامه سخنان خود از طراحی و نصب المان مکعب های نوری ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر خبر داد و افزود: تابلوهای جدید بلوارها و میادین در میدان معلم نیز تهیه و نصب شده است.
نصب پل مکانیزه عابر پیاده مقابل هلال احمر کرج
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج همچنین اظهار داشت: سازمان زیباسازی علاوه بر تزئین شهر و رنگ بخشیدن به چهره خیابان ها و معابر اقداماتی را در جهت امنیت شهروندان انجام داده است که نصب پل عابر مکانیزه مقابل نهاد هلال احمر شهرستان شاهدی بر این مدعاست. باقری، توجه به اهداف کلان مدیریت شهری در جهت ایجاد و بهبود سرانه های خدماتی به شهروندان به ویژه عابران پیاده را یادآور شد و افزود: سازمان پس از عقد قرارداد با پیمانکاران در حوزه ساخت و نصب پلهای عابر پیاده، موفق به اتمام فاز اول راه اندازی پل مکانیزه هلال احمر شد. این مسئول با اشاره به اینکه شب گذشته فاز دوم راه اندازی پل مکانیزه مذکور نیز آغاز شده است، تصریح کرد: تا پایان هفته آینده فاز دوم این عملیات که شامل مراحل تست و راه اندازی پله ها می باشد، به اتمام می رسد.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در پایان گفت: عملیات مذکور با همکاری ارگانها و سازمان های مختلف همچنین حمایت ویژه اعضاء شورای اسلامی شهر کرج و شهردار این کلانشهر، طی دو ماه کار کاشناسی و انجام مراحل قانونی و تائید های فنی اجرا شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود