25 خرداد 1394
شماره خبر: 143867

همایش سلامت ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همایش سلامت ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد


همایش سلامت ویژه کارکنان و نیروهای امدادی و عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ظهر روز گذشته به همت معاونت فرهنگی،اجتماعی شهرداری کرج در محل سالن اجتماعات مجتمع رفاهی میلاد برگزار شد.
معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرج با هدف تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جسمی، روانی و اجتماعی شاغلین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و خانواده های آنان نسبت به برگزاری همایش سلامت اقدام کرده است. این اهداف همچنین شامل آموزش و اصلاح شیوه زندگی سالم از طریق برپایی همایش های آموزشی و مشاوره ای می شود که در همین خصوص، روز گذشته نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در باشگاه میلاد حضور یافته و از دانسته ها و اطلاعات پزشکی دکتر عزیزی بهره مند شدند. معاون فرهنگی شهرداری این کلانشهر، فرهنگسازی و ارتقاء سطح آگاهی کارکنان، نظارت و پایش سلامت نیروی کار، افزایش انگیزه کاری و انجام مراقبت های بهداشتی را به عنوان دیگر اهداف اجرای طرح فوق ارزیابی کرد. سیدعلی اکبر میروکیلی همچنین با اشاره به ضرورت تامین سلامت کارکنان، برگزاری همایش نخست از این دوره ها برای سازمان آتش نشانی را با توجه به حساسیت عملکرد این قشر در تامین سلامت و امنیت جانی و مالی شهروندان برشمرد. وی گفت: در قالب این همایش، معاینات و هشدارهای لازم به منظور پیشگیری و کنترل زودهنگام بیماری ها همچون دیابت و بیماری های قلبی عروقی برای کارکنان انجام و ارائه داده خواهد شد.
به گفته میروکیلی، ادامه این معاینات و دوره های آموزشی در هفته های آتی برای دیگر کارمندان و نیروهای این دستگاه خدماتی به اجرا در می آید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود