9 مهر 1394
شماره خبر: 150162

مراسم خاطره گویی در نمایشگاه عکس سازمان پایانه های کرج اجرا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مراسم خاطره گویی در نمایشگاه عکس سازمان پایانه های کرج اجرا شد


فرمانده پایگاه بسیج شهید کلانتری از اجرای مراسم خاطره گویی در اختتامیه نمایشگاه عکس دفاع مقدس همزمان با پایان هفته دفاع مقدس خبر داد.
عباس هاشمیان با اعلام این خبر افزود: مراسم خاطره گویی توسط یادگار 8 سال دفاع مقدس، "کرمی" اجرا شد. این مسئول هدف از اجرای مراسم مذکور را زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانفشانی های 8 سال دفاع مقدس ذکر و عنوان کرد: این مراسم با حضور پرسنل سازمان پایانه های بار و مسافر شهرداری کرج، بسیجیان و بازدید کنندگان از نمایشگاه برگزار شد. وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس دفاع مقدس در محل چهارراه طالقانی برپا شده بود از استقبال خوب مردم از این نمایشگاه یاد کرد و افزود: در این نمایشگاه فضا سازی جبهه های جنگ تحمیلی و عکس خاطرات رزمندگان به تصویر کشیده شده بود.
فرمانده پایگاه بسیج شهید کلانتری در پایان به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و بر تداوم این گونه نمایشگاه ها و مراسمات یاد و خاطره رزمندگان و انتقال ارزش های 8 سال دفاع مقدس به نسل جدید تاکید کرد. شایان ذکر است حسام عباسی، عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز از این نمایشگاه بازدید کرد و رضایت خود را از عملکرد بسیج سازمان پایانه های بار و مسافر اعلام کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود