19 بهمن 1394
شماره خبر: 158257

احداث سالن ورزشی قلمستان هدیه ای به شهروندان منطقه 2 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 احداث سالن ورزشی قلمستان هدیه ای به شهروندان منطقه 2 کرج


مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: با انعقاد قرارداد و اتمام سالن ورزشی نیمه کاره واقع در قلمستان، مقابل دانشگاه علمی- کاربردی هدیه ای به شهروندان ساکن در این منطقه است.
احمدرضا خلوصی با بیان این مطلب افزود: منطقه 2 شهرداری کرج در خصوص ارائه خدمات رفاهی و عمرانی فعالیتهای عمده ای را انجام داده است. وی افزود: این منطقه با توجه به نزدیکی ماه های پایانی سال اقدام به ترمیم و مرمت پارک های محله ای کرده است که به عنوان نمونه می توان به پارک زینبیه این منطقه اشاره داشت که ستهای ورزشی و کفپوش بازی کودکان در این پارک مرمت و نصب شده است.
این مسئول در خصوص آسفالت سطح منطقه نیز اظهار داشت: لکه گیری آسفالت این منطقه نیز در دستور کار واحد عمران قرار دارد که طبق اولویت بندی و در صورت مساعد بودن شرایط جوی اجرایی و عملیاتی می شود. خلوصی خاطرنشان کرد: جدولگذاری حسین آباد راه آهن نیز در راستای جمع آوری آبهای سطحی در این منطقه انجام گرفته است که امیدواریم با مساعد بودن شرایط جوی روکش و لکه گیری آسفالت این محدوده ها نیز انجام شود و به تبع آن شهر چهره زیباتری به خود بگیرد.مدیر منطقه 2 شهرداری کرج، با بیان اینکه سالن چند منظوره بحران در شهرک ایثار که اکثریت خانواده شهدا در این منطقه از شهرداری کرج ساکن هستند، نیز مراحل تکمیلی خود را پشت سر می گذارد، تاکید کرد: این سالن چند منظوره که شامل یک سوله ورزشی و ساختمان اداری دو طبقه است در مواقع بحران و زلزله به عنوان مکانی امن برای اسکان افراد کارایی دارد. خلوصی گفت: محوطه سازی این سوله هم اکنون در حال انجام است که پس از پخش و روکش آسفالت محوطه مذکور به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود