24 آبان 1395
شماره خبر: 169773

عملیات ضربتی امحاء حیوانات موذی در کرج اجرایی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات ضربتی امحاء حیوانات موذی در کرج اجرایی می شود


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای عملیات ضربتی امحاء حیوانات موذی در کرج خبر داد و گفت: این عملیات در راستای درخواست مکرر شهروندان با سامانه 137 در مناطق 12 گانه در حال اجرا می باشد.
مجتبی اسکندری این خبر را اعلام کرد و افزود: نصب بنر، توزیع بروشور و اجرای عملیات طعمه گذاری در تمام مناطق 12 گانه در حال اجرا می باشد و تا کنون این عملیات در برخی مناطق به اتمام رسیده است. این مسئول با اشاره به اینکه در هر منطقه چهار بنر با موضوع امحاء جانواران موذی نصب شده است، گفت: نیروهای اعزامی سازمان به مناطق، توزیع بروشور اطلاع رسانی به تمام منازل را نیز در دستور کار خود دارند.
وی با بیان اینکه عملیات طعمه گذاری در مناطق به صورت روزانه اجرا می شود، اظهار داشت: در پی اجرای عملیات مذکور، روزی دو منطقه از جانوران موذی پاکسازی می شود. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اهمیت سلامت شهروندان و توجه به پاکیزگی در شهر را یادآور شد و افزود: وجود جانوران موذی موجب انتشار چند نوع بیماری بین انسان ها می شود، به همین منظور سازمان نسبت به امحاء این جانوران اهتمام ویژه ای دارد. اسکندری در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: تا کنون محله های اسلام آباد، حصارک، دهقان ویلا، خیابان دکتر همایون، خیابان شهید بهشتی و خیابان های منطقه 4 شهرداری کرج و چند محله و منطقه دیگر از وجود جانوران موذی پاکسازی شدند و این عملیات تا پایان طعمه گذاری در تمام مناطق 12 گانه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود