3 بهمن 1395
شماره خبر: 173425

مدیرعامل بانک شهر از اقدامات عمرانی و جهادی شهردار کرج قدردانی کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیرعامل بانک شهر از اقدامات عمرانی و جهادی شهردار کرج قدردانی کرد


مدیرعامل بانک شهر از اقدامات جهادی شهردار کرج در راستای بهره برداری از پروژه عظیم و ملی تقاطع غیر هم سطح آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر کرد.
دکتر محمد پورزرندی مدیرعامل بانک شهر قدردانی ویژه ای را از شهردار کرج با توجه به ارائه خدمات عمرانی و راه اندازی چندین پروژه عظیم شهری در این کلانشهر با همره مندی از تسهیلات این بانک بعمل آورد.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه طی سال‌های اخیر، روند رو به رشد اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور به دلیل محدودیت منابع و رکود اقتصادی حاکم کاهش پیدا کرده است عنوان کرد: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در کلانشهر کرج علی رغم مشکلات مذکور با درایت مسئولان ارشد مدیریت شهری و حمایت بانک شهر قابل قبول بوده و بهره برداری از ابر پروژه آیت الله هاشمی رفسنجانی (مهرویلا) گواه بر تحقق این مهم است. پورزرندی اظهار داشت: بانک شهر تنها بانک حامی پروژه های شهری کلانشهرها می باشد و این بانک در حمایت از پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی، نقش مهمی را در کلانشهرها دارد که با حمايت‌های اين بانك در قالب پرداخت تسهيلات، انتشار و عرضه اوراق مشاركت نیز این امر تداوم خواهد داشت. وی یادآور شد: همكاری شهرداری کرج و بانك شهر همکاری متقابل و مطلوبی است و این تعامل در نهایت به ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان می‌انجامد؛ امیدوارم بتوانیم با تعامل بانک شهر و شهرداری ها در کمترین زمان ممکن با احداث پروژه ها شاهد صرفه جویی قابل توجهی در وقت، هزینه و سوخت شهروندان و کاهش معضلات ترافیکی باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود