3 اسفند 1395
شماره خبر: 175122

همایش دانش علمی درشهرسازی جهت کاهش آلودگی هوا برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همایش دانش علمی درشهرسازی جهت کاهش آلودگی هوا برگزار می شود


رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری همایش دانش علمی در شهرسازی جهت کاهش آلودگی هوا برگزار خواهد شد.
مجید کاویانی ، با اعلام این خبر، بحث آلودگی هوا را بسیار پیچیده و در این حال موضوعی چند وجهی خواند و بر لزوم بررسی منابع آلوده کننده هوا تاکید کرد. وی با بیان اینکه شهرسازی نقش موثری در این موضوع دارد و تغییر الگوی شهرسازی در کاهش آلودگی هوا موثر خواهد بود، افزود: اگر چه این تغییرات نیازمند گذشت مدت زمان طولانی است اما در بلند مدت شاهد اتفاقات خوبی در شهر جهت سلامت و شادابی شهر خواهیم بود. رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تغییر شهرسازی نیازمند یک دانش علمی است اظهار داشت: ارتباط دانش بین حوزه شهرسازی و آلودگی مقوله ای بسیار مهم است که نیازمند بررسی و کارشناسی است از این رو بر آن شدیم تا با برگزاری همایشی با همین عنوان به شناخت چالش ها در این خصوص دست یابیم. به گفته وی، اجرای توانمند این همایش و بهره مندی از اساتید برجسته و محققین برتر کشور می تواند زمینه ساز دستیابی به دستاوردهای علمی باشد؛ جمع بندی و تهیه یک مجموعه از این علوم دانشی دیگر کلانشهرها امری مطلوب در خصوص تحقق اهداف پیش بینی شده است.
یادآور می شود، همایش دانش علمی در شهرسازی و نقش آن در کاهش آلودگی هوا نهم اسفند ماه جاری ساعت 8.45 در سالن همایش باشگاه میلاد و به همت شورای شهر کرج و شهرداری برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود