23 فروردین 1396
شماره خبر: 176653

نمایشگاه عکس مدیریت شهری با رونمایی کتاب "بازخورد" افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمایشگاه عکس مدیریت شهری با رونمایی کتاب "بازخورد" افتتاح شد


نمایشگاه عکس مدیریت شهری و رونمایی از کتاب "بازخورد" با موضوعات مختلف شهری اعم از فضای سبز، ترافیک و حمل و نقل عمومی، مشاغل کاذب، پسماندهای شهری، اوقات فراغت کودکان و برزگسالان با همت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج و دانشگاه فرهنگ و هنر کرج برگزار شد.
مجید کاویانی رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج در این خصوص گفت: برگزاری نمایشگاهی با موضوعات شهری ارتقاء فرهنگ شهروندی را موجب می شود و با اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان می توان در توسعه شهری اقدام کرد. کاویانی معتقد است، برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی است و مد نظر قرار گرفتن موضوعاتی همچون پسماند، آلودگی هوا، آب و ... نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید داشت: مرکز پژوهش ها مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و باید با آسیب شناسی و علت یابی مشکلات شهری به این مقوله بپردازد که برگزاری نمایشگاه عکس با موضوعات شهری یکی از این موارد مهم و ضروری بود. رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج با اعلام اینکه کلانشهر کرج پتانسیل ها و ظرفیت های خوب فرهنگی را دارا است و باید از این فرصت ها استفاده بهینه شود بر تحقق این اهداف تاکید کرد. به گفته عضو شورای شهر کرج این نمایشگاه در سه مرحله غربالگری شده و در پایان نیز در نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود؛ همچنین برای چاپ کتاب از تعداد کثیری عکس برتر استفاده شده است. مجید کاویانی در پایان خاطرنشان کرد: امید است در سایه این حمایت ها شاهد اعتلای هنر عکاسی و فرهنگ سازی بیشتر جهت ارتقاء فرهنگ شهروندی شویم.
گفتنی است در مراسم رونمایی از کتاب "بازخورد" محمود دادگو رئیس شورای اسلامی شهر کرج، علی حاج کاظم خزانه دار شورا، مجید کاویانی رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر، بهنام محمودی، محمد صادق باغستانی و تعدادی دیگر از اعضای شورای شهر همچنین مدیران شهری و رئیس دانشگاه فرهنگ و هنر کرج، اساتید برتر دانشگاهی و مشاور استاندار البرز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود