منطقه 9 کرج، رتبه اول پاسخگویی به سامانه 137 را کسب کرد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
با توجه به آمارهای بدست آمده از سوی اداره امور اجرایی سامانه 137 شهرداری کرج، منطقه 9 شهرداری کرج توانست رتبه نخست را در زمینه عملکرد موفق در پاسخگویی مطلوب به نیازهای شهروندان در این سامانه کسب کند.
براساس جوابیه های ارسالی مناطق و بازخورد استعلام و میزان رضایت شهروندان همچنین آمارهای بدست آمده از سوی اداره امور اجرایی سامانه 137 در میانگین عملکرد کلی، منطقه 9 شهرداری کرج توانست در بین مناطق12 گانه رتبه اول در پاسخگویی به این سامانه را کسب کند. احراز این رتبه از سوی منطقه 9 شهرداری کرج بیانگر نظارت و مدیریت صحیح، همچنین تلاش بي وقفه کارکنان منطقه در زمینه تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رفاه حال شهروندان است. آمار و ارقام هر یک از مناطق 12گانه شهرداری کرج در زمینه پاسخگویی به نیازهای شهروندان طی سال 95 در سایت این سامانه ارتباط مردمی به تفکیک وجود دارد و علاقمندان می توانند با مراجعه به پرتال شهرداری این کلانشهر از آن آگاهی پیدا کنند. سامانه 137 شهرداری کرج از سال 1385 با هدف ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت و رفع مشکلات و معضلات شهری از طریق مدیریت غیرمستقیم مردم در شهر و دریافت دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان راه اندازی شد. در تمام این سال ها سامانه 137 کرج با رعایت اصول شهروندمداری، مشارکت مردمی و پاسخگویی مسئولانه، بصورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری نسبت به برقراری ارتباطی آسان و یکسان جهت جلب رضایتمندی شهروندان کرجی تلاش نموده است.