7 آذر 1396
شماره خبر: 187623

تحقیق و پژوهش در امور مانع فرو افتادن در ورطه روزمرگی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تحقیق و پژوهش در امور مانع فرو افتادن در ورطه روزمرگی می شود


رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج گفت: انجام مراحل مختلف تحقیق و پژوهش، دستیابی به روش های نوین و جلوگیری از روزمرگی و تکرار تا رسیدن به شرایط مطلوب را ممکن می کند.
علیرضا رحیمی که در جریان برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه پیام نور کرج سخن می گفت، با اشاره به نقش پژوهش در کاهش آسیب ها و ایجاد مقدمه برای رشد و پیشرفت افزود: باید به سمتی گام برداریم که کارِ علمی و پژوهش، محور نگرش های ما به خصوص در عرصه اجرا باشد. وی با اذعان بر اینکه در حال حاضر رویکرد علمی در همه زمینه ها و موضوعات وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: دستیابی به معیارهای علمی و تخصصی به ویژه در امور اجرایی و اداره شهر سرعت بیشتری به خود گیرد. رحیمی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به افزایش دانشجویان مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج و افزایش زمینه های تخصص گرایی در این عرصه، گفت: در مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج دو هزار دانشجو در 19 رشته تحصیل می کنند. وی ادامه داد: در حال حاضر هشت گروه آموزشی: عمران، شهرسازی، معماری، آی.تی، روابط عمومی، حسابرسی و آتش نشانی فعالیت های مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج را پیش می برند. رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج یادآور شد: آتش نشانی، حسابرسی و معماری به ترتیب بیشترین متقاضیان تحصیل در این مرکز را به خود اختصاص داده اند.
تحقیق و پژوهش در امور مانع فرو افتادن در ورطه روزمرگی می شود
غرفه مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج در نمایشگاه پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور شاهد حضور چهره های برجسته و مسئولان نام آشنایی چون نمایندگان مجلس در شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج، شهردار کلانشهر کرج، معاون برنامه ریزی و توسعه نیروی انسانی بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود