9 دی 1396
شماره خبر: 189166

امحای حیوانات موذی و سگ های بدون صاحب در منطقه 4 کرج انجام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امحای حیوانات موذی و سگ های بدون صاحب در منطقه 4 کرج انجام شد


رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از امحای حیوانات موذی و سگ های بدون صاحب در ششمین مرحله از طرح بهبود نگهداشت شهر که در منطقه 4 اجرا شد، خبر داد.
عباس سعیدی کیا ، این خبر را اعلام کرد و گفت: 23 قلاده سگ بدون صاحب در طرح یاد شده از سطح منطقه 4 جمع آوری شد. وی افزود: از دیگر اقدامات سازمان می توان به توزیع 200 عدد بروشور به منظور مدیریت پسماندهای خانگی و حفاظت از محیط زیست و نصب 12 بنر اطلاع رسانی در این خصوص اشاره کرد. این مسئول با اشاره به ادغام سازمان های مدیریت پسماند و خدمات موتوری شهرداری کرج عنوان کرد: ناوگان موتوری نیز در این طرح فعالیت کردند. وی اضافه کرد: با توجه به مانور عملیات زمستانی که پیش از طرح بهبود نگهداشت اجرا شد، تمام ماشین آلاتی که در مانور شرکت کرده بودند پس از اتمام این عملیات برای اجرای طرح بهبود نگهداشت شهر به سطح منطقه 4 اعزام شدند. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در پایان تعداد خودروهای فعال در طرح یاد شده را 52 دستگاه ذکر و عنوان کرد: این خودروها از موتورپولهای مناطق و سازمان به محل اجرای طرح اعزام شدند.

ميهمان
پاسخ 26/11/1396 - 16:42 سالار

خدا این ظالم رو که عکسش هست و سفره خانوادش رو از خون و زجر این زبون بسته های باوفا تامین می کنه رو به جزای اعمالش خواهد رساند  که نام سگ در تمام کتابهای مقدس آیمانی آورده شده رو لعنت کنه ، روزی این ظالمینی که باوفاترین موجود و مخلوق خداوند رو که حق زندگی رو ازشون می گیرن خدا تقاس خون این باوفایان که نامش در قران آمده است رو از چنین اشخاص بی رحم و ملعونی خواهد گرفت.

ميهمان
پاسخ 11/04/1399 - 22:17 سگ بی آزارتر از انسان

پسر نوح با بدان بنشست /// خاندان نبوتش گم شد
سگ اصحاب کهف روزى چند /// پى نیکان گرفت و مردم شد

 

پسر نوح نباشیم سگ کهف باشیم 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود