22 اسفند 1396
شماره خبر: 192898

پخش زنده برنامه رادیویی "دشت بهشت" در پنج شنبه آخر سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پخش زنده برنامه رادیویی "دشت بهشت" در پنج شنبه آخر سال


سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از پخش برنامه زنده رادیویی دشت بهشت در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.
حمیدرضا عسگری با اعلام این خبر افزود: با توجه به حضور گسترده مراجعین و زائرین اهل قبور به گلزار شهدای بهشت سکینه (س) در آخرین پنج شنبه و جمعه سال اقداماتی از قبیل هماهنگی با صدا و سیمای استان البرز برای استقرار واحد سیار و پخش زنده رادیویی همچنین تهیه گزارش از اولین ساعات حضور زائرین در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) صورت گرفته است.
این مسئول درباره دیگر اقدامات این سازمان در روزهای آخر سال گفت: زیبا سازی محیط، رنگ آمیزی جداول و دیوارها، تعویض تابلو سردرب ورودی باب الرضا، تعویض پرچمها، توزیع و بروشورهای هدایت مسیر، گل کاری محوطه سازمان، ایجاد هفت عدد پارکینگ و نصب تابلوهای هدایت مسیر راهنمایی زائرین از جمله این اقدامات به شمار می رود. وی یادآور شد: نصب نماد هفت سین نوروزی، استقرار دو جایگاه ایستگاه صلواتی جهت پذیرایی از زائرین اهل قبور، تهیه و توزیع تعداد 200 گلدان سینره برای قراردادن بر سر مزار شهدای گرانقدر ایران اسلامی، هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند برای جمع آوری سگ های بلاصاحب از محوطه سازمان آرامستان ها و نظافت کلی آبخوری ها و سرویس های بهداشتی از اقداماتی است که در طرح استقبال از نوروز به اجرا در آمده است. نصب تیرهای چراغ برق و راه اندازی آنها به منظور روشنایی کلیه معابر و خیابانهای بهشت سکینه (س)، جانمایی و ایجاد غرفه های توزیع مواد غذایی و عرضه گل و گیاه، هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی برای استقرار تعداد 50 دستگاه اتوبوس و انتقال زائرین از میدان شهدا به سازمان بهشت سکینه و عکس آن از دیگر اقداماتی بود که سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج به آن اشاره کرد. عسگری افزود: مسیر ورودی به سازمان آرامستان های شهرداری کرج (گلزار شهدای بهشت سکینه) در روز پنج شنبه 24 اسفند ماه همانند سال گذشته از ورودی شهرک بهارستان به صورت یکطرفه است. وی ادامه داد: مسیر های خروجی از سازمان، دربهای شرقی ( باب الرضا )، زیرگذر جنوبی سازمان به سمت اتوبان هشتگرد- قزوین و تهران – کرج و خروجی غربی سازمان ( انتهای قطعه فرشتگان به سمت پل کردان و هشتگرد) می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود