19 آبان 1397
شماره خبر: 204587

کاهش ۴۰ درصدی ترافیک بلوار شهدای فردیس پس از ساماندهی دستفروشان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کاهش ۴۰ درصدی ترافیک بلوار شهدای فردیس پس از ساماندهی دستفروشان


کاهش 40 درصدی ترافیک بلوار شهدای فردیس پس از ساماندهی دستفروشان معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از کاهش 40 درصدی ترافیک بلوار شهدای فردیس پس از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان خبر داد.
علی خوشگرد با اشاره به اینکه نیروهای سد معبر حوزه خدمات شهری از هرگونه سد معبر در خیابان ها جلوگیری می کنند، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس اجازه بساط پهن کردن به هیچ دستفروشی را در خیابان نمی دهد. معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در ادامه با اشاره به رضایتمندی شهروندان و کسبه حاشیه خیابان از ساماندهی دستفروشان، تاکید کرد: پس از اقدامات انجام شده برای ساماندهی دستفروشان، تردد در پیاده راه ها به سهولت انجام می شود.
آذین بندی و حذف زوائد شهری در دستور کار حوزه خدمات شهری فردیس
وی به اظهارات متولیان حوزه ترافیک در خصوص مزایای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اشاره کرد و افزود: ترافیک بلوار شهدای فردیس پس از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است و این مهم از موفقیت آمیز بودن طرح ساماندهی دستفروشان خبر می دهد. خوشگرد با بیان اینکه کسبه، شهروندان و نیروی انتظامی برای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان با مدیریت شهری همکاری ویژه ای داشته اند و این موضوع شایسته تقدیر است، خاطرنشان کرد: در نظر داریم نسبت به آذین بندی و حذف زوائد شهری طی روز های آتی اقدام کنیم. وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری فردیس در راستای زیباسازی معابر شهر، برنامه های مختلفی در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: اقدامات موثری در این رابطه در دست انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود