25 آبان 1397
شماره خبر: 204953

آماده باش شهرداری هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آماده باش شهرداری هشتگرد


در پی اعلام فرماندار محترم شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر آماده باش تجهیزات و امکانات شهرستان ، دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد از اماده باش امکانات و تجهیزات این شهرداری خبر داد و گفت : ...
خوشبختانه با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از ماه ها قبل کلیه امکانات و تجهیزات این شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات احتمالی ، اماده و تجهیز شده اند . دکتر بهمنی گفت : ماشین آلات سنگین و دستگاههای برف روب و نمک پاش تعمیر ، تجهیز و اماده بکار گردیده و طی چند مرحله بازدیدهای متوالی نیز از امکانات موجود بعمل آمده است . شهردار هشتگرد ضمن بازدید از حوزه معاونت خدمات شهری از مسولین واحدها ، رانندگان و پرسنل زحمتکش شهرداری خواست تا با تمام توان در راستای خدمت به شهروندان تلاش نموده و ضمن بازدید مداوم از نقاط مختلف شهر ، مشکلات احتمالی از قبیل ابگرفتگی معابر و غیره را در اسرع وقت رفع نمایند . وی از تامین نمک و ماسه مورد نیاز نیز در ماههای اخیر خبر داد و افزود: خوشبختانه با پیش بینی های صورت گرفته بالغ بر ۲۰۰ تن نمک جهت توزیع در معابر در زمان اضطرار تهیه و دپو گردیده است . شهردار هشتگرد از شهروندان گرامی درخواست نمود تا مسائل ، مشکلات شهری را در صورت مشاهده به شماره ۱۳۷ اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان رسیدگی و رفع گردد .
خوشبختانه طی ماههای اخیر بارندگی های خوب و مثمری در کشور وجود داشته که شهر هشتگرد از سهم بیشتری نسبت به شهرهای دیگر استان برخوردار بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود