17 آذر 1397
شماره خبر: 206368

شهرداری کرج سامانه پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندی راه اندازی کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرداری کرج سامانه پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندی راه اندازی کند


رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج خواستار راه اندازی سامانه دریافت پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندی شد و آن را گامی در راستای ارتقای سطح مشارکت شهروندان دانست.
مهدی حاجی قاسمی در جریان صد و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که صبح امروز (یکشنبه 18 آذر) به ریاست عباس زارع برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که شهرداری می تواند برای ارتقای مشارکت شهروندی انجام دهد، راه اندازی سامانه دریافت پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان است که بی شک در شکوفایی و توسعه و آبادانی شهر می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. وی با بیان اینکه حتی می توان به پیشنهادات خوبی که به این سامانه واصل می شود، پاداش هایی نیز قائل شد، بیان داشت: در هر حال هدف نهایی مدیریت شهری کرج خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و جلب رضایت ایشان است و به همین جهت هرچه به سطح مشارکت های شهروندی افزوده شود، می توان نتایج بهتری را در راستای شکوفایی شهر و پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی رقم زد.
این مسئول همچنین شروع به کار پروژه بلوار باغستان را قابل تقدیر و تشکر دانست و گفت که با تداوم تلاش شهرداری کرج می توان به افتتاح پل های باغستان و حصارک تا 22 بهمن امیدوار بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود