27 اردیبهشت 1399
شماره خبر: 235281

روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمانها هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمانها هستند


مهندس عسگری شهردار نظرآباد با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمانها هستند عنوان نمود اهمیت دادن به افکار عمومی و پیشنهادات شهروندان در راستای ارتقاء کیفی زندگی از وظایف روابط عمومی ها میباشد ، نقش موثر روابط عمومی در آگاهی بخشی و ایجاد امید به آینده ای روشن در شرایط بحرانی و غیر بحرانی بی بدیل بوده و هست و یکی از مبانی توسعه هر سازمان روابط عمومی پویا و کار آمد است .
وی خاطر نشان کرد روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا جایگاه روابط عمومی در میان مردم و مسئولین تبین شود.در ادامه احمدزاده با اشاره به اینکه روابط عمومی هر سازمان به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه است جایگاه روابط عمومی به عنوان یک نهاد مشورتی و یک عنصر مهم در ارتقاء و پیشرفت یک سازمان باید همیشه مد نظر مدیران عالی باشد ، چون بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.
خانم تقوایی نیز عنوان نمود روابط عمومی ها با داشتن مسئولیت اجتماعی که به عهد دارند میتوانند نقش بسزائی در فرهنگ سازی و ارتقاء افق مثبت در جامعه داشته باشند و همچنین ایجاد تعادل بین آنچه هست و آنچه انجام میشود یکی از وظایف مهم روابط عمومی های هر سازمان میباشد .حسینی نقش روابط عمومی در یک سازمان را با اهمیت شمرد وخاطرنشان کرد روابط عمومی جزو حساس ترین ساختار یک سازمان بوده و اگر کارکنان روابط عمومی به نقش روابط عمومی در سازمان توجه داشته باشند ، به نفع سازمان است.در پایان مراسم با اهدا لوح از زحمات مجموعه روابط عمومی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود