5 آذر 1399
شماره خبر: 245595

تقدیر شهردار کوهسار از مسئول پایگاه بسیج شهرداری به مناسبت هفته بسیج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقدیر شهردار کوهسار  از مسئول پایگاه بسیج شهرداری به مناسبت هفته بسیج


مجید عظیمی شهردار در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج و ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) گفت: امروز آزادی و سرافرازی ایران مدیون بسیجی هایی است که در دوران دفاع مقدس در همه عرصه ها کمک کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خطرها و بلاهای گوناگونی که وجود داشت؛ حفظ کردند.
وی افزود: امروز به واسطه فشارهای بیگانه و همچنین وضعیت بد اقتصادی؛ تدبیر امام عزیز برای تشکیل بسیج مشهود است و می طلبد در مناطقی که وضعیت نسبی مردم کم برخوردار است، با همراهی و همدلی و کمک به هم تلاش کنیم تا از وضع موجود برون‌رفت داشته باشیم.شهردار کوهسار در ادامه اظهار امیدواری کرد: با عنایت خداوند وضعیت مردم کشور ما و مسلمانان دنیا بهتر شود و از ویروس کرونا گذر کنیم.به همت بسیج سازمانها و ادارات، پایگاه های مقاومت و ... اتفاقات خوبی در مسیر کمکهای مومنانه داشتیم که امیدوارم استمرار پیدا کند و خدمت به شهروندان و قرار گرفتن در راه خدمت را غنیمت بشماریم.شهردار عظیمی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا وحشت ایجاد کرده و مانع از این شده که مثل گذشته کنار هم باشیم و به همدیگر کمک کنیم. امیدوارم با تدبیری که انجام شده برای مقابله با این ویروس؛ کمک‌های مومنانه به دست بسیجی و تفکر بسیجی برای امدادرسانی به مردم ادامه داشته باشد و بتوانیم این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به آمار فوتی های روزانه و درگیری روحی و روانی خانواده های آنان اظهار امیدواری کرد: با کمک پروردگار، اتحاد بین همه ارکان نظام و نیروهای خدوم و همراهی و همدلی بتوانیم از دوران سخت به سلامت عبور کنیم و با اتحاد و مجاهدت بیشتر شاهد عزت بیشتر مردم ایران و شهروندان عزیزمان باشیم.
در ادامه این نشست مرتضی فلاحت پیشه مسئول بسیج شهرداری ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی یعنی نوکری مردم، یعنی عشق به دین، اعتقادات و رهبری، یعنی سربلندی کشور و راحتی و آسایش مردم. هر جا که مردم گرفتاری داشته باشند؛ باید بسیج به دادشان برسد. نظیر حادثه سیل خوزستان که طعم کار جهادی را چشیدیم و این از افتخارات بسیج است که در کارهای جهادی نفر اول باشد.
وی با اشاره به اینکه در بحث فرهنگی هم بسیج پرچمدار است، افزود: همکاران بسیجی پتانسیل کمک هستند. نوکری به مردم در جاهای سخت کار ماست.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با ظهور امام زمان(عج) بتوانیم در محضر ایشان به خدمت مردم بپردازیم.در آخر این نشست صمیمی که با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از اعضای بسیج شهرداری ، برگزار شد؛ با اهدای لوح تقدیر از زحمات بسیجی نمونه، مسئول پایگاه شهدا بسیج شهرداری به نمایندگی از بسیجیان قدردانی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود