سرپرست شهرداری مشکین دشت با حضور در سامانه سامد به درخواست شهروندان پاسخ داد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سرپرست شهرداری به همراه رئیس اداره ارزیابی عملکرد،بارزسی و رسیدگی به شکایات و مدیر روابط عمومی شهرداری مشکین دشت با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی و ارتباطات مردمی استانداری البرز، از طریق سامانه سامد(سامانه ارتباط مردم و دولت )با شهروندان مشکین دشت گفتگو کرد و به درخواستهای آنان پاسخ داد.
تعدادی از شهروندان مشکین دشتی از طریق سامانه سامد و تماس با شماره ۱۱۱، درخواستها، مشکلات و مطالبات خود در زمینههای مختلف شهری را با مهندس کشاورز سرپرست شهرداری مشکین دشت در میان گذاشتند.مهندس کشاورز در این باره اظهار داشت: در این ارتباط تلفنی مستقیم با شهروندان، مسائل و مشکلات، پیشنهادها، انتقادات و شکایاتهای شهروندان در حوزههای مختلف شهری از جمله موضوع شهرسازی، املاک قولنامه ای، سدمعبر، آسفالت معابر، ساخت و سازهای غیرمجاز مطرح شد. سرپرست شهرداری مشکین دشت ادامه داد: در همین رابطه و متناسب با درخواستهای شهروندان شریف و با توجه به قابلیت رسیدگی بودن هرکدام از این موارد، دستورات لازم و قانونی برای رفع این موانع به معاونتها، مدیران دوایر مختلف و مرتبط شهرداری صادر شد.گفتنی است سامد، سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت به شماره ۱۱۱ است که شهروندان محترم میتوانند با استفاده از ظرفیت این سامانه مسائل، مشکلات و درخواستهای خود را به گوش مدیران و مسئولان استان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده، موارد و موضوعات خود را پیگیری نمایند.