26 آذر 1390
شماره خبر: 2981

مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج معرفی شد

بهروز ورمحمدی به عنوان مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج معرفی شد.
وی در مراسم تودیع خود از مسئولیت در شورای شهر کرج و معارفه به عنوان مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: دوران خوبی را با همکاران و اعضای شورا در شورای اسلامی شهر کرج سپری کردم. بهروز ورمحمدی، حضور در کنار اعضای شورای شهر را بهترین اتفاق کاری خود دانست و افزود: این دوران شش ساله سرشار از تجربه های موفق کاری بوده است. وی ضمن قدرانی از انتخاب خویش برای این سمت فرهنگی اظهار امیدواری کرد که با حمایت و نگاه مثبت مسئولان، اعضای شورای شهر و شهردار کرج بتواند به خوبی در سمت مدیر امور فرهنگی فعالیت کند.
همچنین رئیس شورای شهر کرج در جلسه معارفه سید احمد حسینی و تودیع بهروز ورمحمدی به سمت های جدید اداری عنوان کرد: حضور بهروز ورمحمدی به عنوان مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با توجه به تخصص و کارآمدی خود می تواند در پیشبرد امور فرهنگی کرج نقش بسزایی داشته باشد. محمود دادگو فرهنگ را مقوله ای کلی دانست و افزود: پرداختن به امور فرهنگی بسیار پیچیده است و نیاز به تمرکز، تخصص و آشنایی با اساس و بنیان اصلی این امور دارد. این مسئول با اشاره به موفقیتهای بهروز ورمحمدی در سمت پیشین به عنوان مدیر اداری مالی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: شورای شهر بی شک یکی از برجسته و موفق ترین نیروهای سالهای خدمت خود را به سمت انجام فعالیت های فرهنگی سوق داده است. دادگو با تأکید بر اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در سطح شهر کرج، اظهار داشت: ترویج و توسعه امور فرهنگی و ارتباط دهی مثبت آن با امور اجتماعی نقش بسزایی در نقش تربیت فرهنگی و اجتماعی عموم مردم به ویژه نسل جوان دارد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج تلاش برای رسیدن به ایده آل های تربیتی و ارزشی در جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: فعالیتهای فرهنگی با زنده کردن ارزشهای اسلامی در واقع به سمت برآوردن منافع و مصالح جمع حرکت می کند. دادگو بیان کرد: داشتن خط مشی و الگوهای صحیح در فعالیتهای فرهنگی، تربیت جوانان شهر براساس الگوی صحیح رفتاری را شکل می دهد. وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بهروز ورمحمدی در سمت پیشین، عنوان کرد: اقدامات تأثیرگذار مسئول سابق بخش اداری مالی شورای اسلامی شهر کرج به طور یقین می تواند در انجام امور فرهنگی نیز تأثیر و نتیجه مثبتی داشته باشد.
فعالیتهای فرهنگی شاخصی ارزشی است
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج نیز در این جلسه با بیان اینکه فعالیتهای فرهنگی به عنوان شاخصه ای ارزشی تلقی می شود، گفت: فرهنگ یکی از شاخصهای تربیت و داشتن الگوی رفتاری مناسب است که باید به آن توجه ویژه ای شود. حسین امیدیان با اشاره به این که ارائه الگوی اسلامی ایرانی در زمینه فرهنگ مهم ترین نقش را ایفا می کند، تصریح کرد: طبق اصول مهندسی فرهنگی، فعالیت ها و اقدامات فرهنگی در شهر از لحاظ میزان تأثیرگذاری در بخش های ارتباطی نقش به سزایی ایفا می کند. وی با بیان اینکه فعالیتهای فرهنگی برنامه ریزی شده در ساختار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج طبق الگوهای صحیح تدوین می شود، بر بکارگیری افراد متخصص و مجرب در این حوزه حساس و مهم به منظور توسعه کیفی امور فرهنگی در شهر تاکید کرد. امیدیان ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر موافقت با حضور ور محمدی به عنوان مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج افزود: شهرداری و شورای شهر به عنوان مردم نهاد ترین سازمان ها باید دارای رویکردهای پیشرو در خصوص فرهنگسازی میان مردم باشند.
وی با اشاره به اوقات فراغت نسل جوان به عنوان موضوع مهم حوزه فرهنگی، گفت: با توجه به این مهم تعمق و تأمل جدی مسئولان و برنامه‌ریزان فرهنگی و اجتماعی در این خصوص امری مهم تلقی می شود که اعضای شورای اسلامی شهر کرج نیز با داشتن این رویکرد جامع درخصوص تحقق این مهم گام برمی دارند. این مسئول استعدادهای عاطفی، ذهنی و فکری را لازمه مدیریت فرهنگی دانست و اظهار امیدواری کرد که مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج به نحو مطلوبی عهده دار انجام این رسالت مهم شود.



منبع: کرج نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود