15 شهریور 1403
شماره خبر: 309973

سفر به کشور چین جز اتلاف وقت و هزینه هیچ عایدی دیگری نخواهد داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



نایب رییس شورای شهر کرج ضمن انتقاد از ارسال لایحه شهرداری در خصوص سفر تعدادی از اعضای شورای شهر ، شهردار و دو تن از مدیران شهری به کشور چین گفت: چرا باید در سال آخر شورا سفر چین آن هم برای بازدید از توان فنی و تخصصی شرکت های چینی در خصوص طراحی و تولید ماشین آلات تخصصی قطار شهری در دستور کار شورا قرار بگیرد !؟
فاطمه منعمی در یکصدو هفتادو نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به لایحه دو فوریتی شهرداری اظهارکرد: اقدامات توسعه‌ای شبکه مترو از زمان شروع دوره ششم که منجر به افتتاح دو ایستگاه و شروع عملیات اجرایی خط مترو تهران به کرج شده است قابل تقدیر است، و نادیده گرفتن تلاش ها، پیگیری ها و اقدامات بی نظیر صورت گرفته در این دوره بی انصافیست.
نایب رییس شورای شهر کرج اذعان کرد: اما باید بپذیریم که در سال پایانی شورا و بعد از گذر از فراز و نشیب های بسیار، باید به این بلوغ کاری و سیاسی رسیده باشیم که انجام چنین سفری جز اتلاف وقت و هزینه هیچ عایدی دیگری نخواهد داشت . منعمی با بیان اینکه اگر این لایحه سال گذشته به شورا می آمد، شاید احتمال اینکه هدف از این سفر محقق شود ، قریب به وقوع بود.
وی خاطر نشان کرد : در این برهه زمانی که چند ماه بیشتر تا پایان شورا باقی نمانده و شاید نگرش مدیریت شهری در دوره بعد اولویت های عمرانی را نیز تحت تاثیر قرار دهد، این سفر دستاوردی نخواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود