26 شهریور 1403
شماره خبر: 310510

پوستر دومین جشنواره محمدشهر شهر_مهربانی رونمایی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره محمدشهر شهر مهربانی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر ، شهردار ، و جمعی از اصحاب رسانه در فرهنگسرای بهار انقلاب محله کوی بهار رونمایی شد.
در ابتدای این آیین رضا عزیزی رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر با بیان این مطلب که خوشحال و شادمان هستیم در شهری زندگی میکنیم که مزین به نام پیامبر مهربانی ها است گفت ، در سال گذشته و در نخستین جشنواره شهر مهربانی بحث خواهر خواندگی محمدشهر با مدینه منوره مطرح گردید که امیدوارم هرچه زودتر با پیگیریهای مسئولین این اتفاق زیبا محقق شود.در ادامه این مراسم احمد اکبری رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گفت ،با الگو گیری از سیره عملی و شیوه زندگی و ارزش های اخلاقی و انسانی حضرت محمد (ص) می‌توان انسان گم شده در وانفسای دنیای مدرن با ارزش‌های التقاطی و متناقض نجات داد. احمد اکبری در ادامه این نشست به شرح ۲۱ برنامه متنوع فرهنگی به مدت ۱۲ روز درمحلات محمدشهر که همزمان با مناسبت های «دفاع مقدس« و «هفته وحدت» که دو تکیه‌گاه مردم برای انسجام و اقتدار ایران اسلامی است پرداخت. در بخش دیگر از آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره کریم قدیانلو نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و تبریک آغاز هفته وحدت خبر خوش فک پلمپ دو مدرسه در محمدشهر همزمان با آغاز سال تحصیلی را دادوی افزود ، پلمب دو مدرسه پرورش و میثم تمار بازگشایی شد و وزیر آموزش و پرورش قول داد که طی ۳ ماه مهلتی که برای این مدرسه از وارثین گرفته شده، ماده ۹ را اعمال کند تا به طور کامل این ملک به آموزش و پرورش تحویل شود.
در پایان این نشست مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر نیز گزارشی از فعالیتهای عمرانی جاری در سطح شهر و همچنین پروژه هایی که در سال جاری آماده بهره برداری میگردند نیز ارائه نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود