27 شهریور 1403
شماره خبر: 310659

منطقه ۴ آماده استقبال از دانش‌آموزان شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منطقه ۴ آماده استقبال از دانش‌آموزان شد


مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، شهرداری منطقه ۴ با اجرای طرح استقبال از مهر، اقدام به بهبود زیرساخت‌های ترافیکی و عمرانی در سطح منطقه کرده است. این طرح با هدف افزایش ایمنی دانش‌آموزان و تسهیل در تردد شهروندان اجرا می‌شود.
حسین عطایی با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، طرح استقبال از مهر با هدف افزایش ایمنی دانش‌آموزان و تسهیل در تردد شهروندان در معابر پرتردد اجرا می‌شود. در این طرح، اقدامات مختلفی از جمله نصب تجهیزات ترافیکی جدید، ساماندهی تابلوهای ترافیکی، ترمیم و رنگ‌آمیزی پایه‌ها و تابلوهای فرسوده، و رنگ‌آمیزی علایم و خط‌کشی معابر در سطح منطقه انجام شده است.وی افزود: با اجرای این طرح، امیدواریم دانش‌آموزان بتوانند سال تحصیلی جدید را با خیالی آسوده آغاز کنند و خانواده‌ها نیز از ایمنی فرزندان خود اطمینان خاطر داشته باشند.
عطایی اجرای آرام‌سازی معابر با نصب تجهیزات ترافیکی در معابر اصلی و پرتردد، ساماندهی تابلوهای ترافیکی و نصب تابلوهای جدید، ترمیم و رنگ‌آمیزی پایه‌ها و تابلوهای فرسوده، رنگ‌آمیزی علایم و خط‌کشی معابر در سطح معابر فرعی و محلات را از اقدامات این منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از مهر برشمرد.مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج بیان کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و تلاش خواهد کرد تا با اجرای کامل آن، محیطی امن و مناسب برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود