16 مهر 1403
شماره خبر: 311835

شنیدن مشکلات مردم و حل آنها موجب اعتماد مردم به مدیران و مسئولین شهر است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مردم و مراجعین اگر مدیر یک مجموعه را بدون واسطه ببیند و مشکلات خود را بیان نمایند، بسیاری از مسائل موجود به راحتی بر طرف می گردد و این خود می تواند موجب اعتماد مردم به مدیران و مسئولین شهر باشد.
حسین مهاجری در ادامه برنامه های ملاقات عمومی خود با مردم منطقه ۹ شهرداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: ملاقات مردمی و بازدید از محله ها در راستای پاسخگویی به خواسته های مردم و تکریم ارباب رجوع به صورت مستمر از ابتدای دوره ششم شورای شهر تا به امروز ادامه دارد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج ،تکریم مردم را وظیفه مهم و اساسی دانست و بیان کرد: برگزاری جلسات ملاقات مردمی تاثیر بسزایی در جلب رضایت شهروندان و تسریع رسیدگی به پرونده ها دارد. وی بر ارتقای سطح پاسخگویی مؤثر، فراهم کردن شرایط برای دیدارهای مردمی و بهبود و سرعت بخشی در روند رسیدگی به مطالبات آنها، دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره تاکید کرد و افزود: این دیدارها باید نتیجه اثر بخش داشته باشند.در این دیدار شماری از شهروندان منطقه ۹ از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با عضو شورای شهر مطرح و پاسخ دریافت کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود