18 مهر 1403
شماره خبر: 311989

زوم رعایت ویژه حقوق شهروندان در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



شهردار کرج در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، ارتقا خدمات را در تأمین آرامش خاطر شهروندان موثر دانست.
، مهرداد کیانی در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، که با حضور فرماندار کرج، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، شهروندان و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای اخیر مقاومت، به اهمیت خدمات‌رسانی شهرداری در تمام مراحل زندگی شهروندان اشاره کرد و با تأکید بر نقش ویژه سازمان مدیریت آرامستان‌ها در تأمین آرامش خاطر شهروندان، از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف قدردانی کرد.
وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری در نقاط مختلف شهر، از برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز پیرامون ادامه عملیات بزرگراه شمالی سخن گفت. شهردار کرج در ادامه بر لزوم رعایت ویژه حقوق شهروندان در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج تأکید کرد و از زحمات مدیران و پرسنل این سازمان قدردانی کرد.شایان ذکر است در این مراسم از زحمات پرسنل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج که به درجه بازنشستگی نائل شدند با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
در پایان، مسئولین با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و مدد از این بزرگواران، پروژه‌های عمرانی سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج شامل راه اندازی چایخانه امام رضا(ع)، احداث ذخیره آب، بهسازی و تجهیز سالن تشریح، تکمیل فاز ۳ گذر بهشت، نوسازی ناوگان حمل متوفی و ساختمان جدید اداره پذیرش و متوفیات را به صورت رسمی افتتاح کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود