3 آبان 1403
شماره خبر: 312870

جلسه مدیریت بحران شهر مشکین‌دشت تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



جلسه مدیریت بحران شهر مشکین دشت به منظور برنامه ریزی و تقویت هماهنگی و هم افزایی دستگاه های عضو این ستاد برای عملکرد سریع و مطلوب در شرایط بحران و بلایای طبیعی و غیرطبیعی به ویژه با توجه به پیش بینی فراگیری موج سرما و یخبندان در کشور برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست دکتر سلگی شهردار مشکین دشت برگزار شد، روسای ادارات خدمات رسان سطح شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران این شهر حضور بهم رساندند و ضمن بحث و تبادل نظر درباره مشکلات و کمبودهای موجود، همچنین در خصوص راهکارهای تقویت هماهنگی ها و همکاری ها در شرایط وقوع هرگونه بحران و بلایا گفتگو نمودند.
شهردار مشکین دشت طی سخنانی با بیان اینکه همانطور که از واژه بحران بر می آید، امری پیش بینی نشده است که زمان و مکان وقوع آن مشخص نیست، تصریح کرد: لکن با بهره مندی از تجربیات گذشته، ضرورت آمادگی کامل دستگاه ها برای عمل به وظایف در این شرایط و جلوگیری از فلج شدن سطح خدمات رسانی به مردم بر هیچ کس پوشیده نیست و در این جلسه نیز حول همین محور گفتگو و بحث و تصمیم گیری شد. در پایان جلسه نیز، مقرر شد تا کارگروه های تخصصی مدیریت بحران به صورت مجزا تشکیل شود و جلسات مربوطه هم طبق یک برنامه ریزی مشخص، برگزار گردد.
✍️ روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مشکین‌دشت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود