شهرداری هشتگرد در مسیر خدمترسانی بهتر به شهروندان قرار دارد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مهندس محمدرضا کاشف، رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد، در گفتوگوی اختصاصی با روابط عمومی شهرداری، به تشریح اقدامات و برنامههای مدیریت شهری در راستای بهبود خدماترسانی به شهروندان پرداخت.
نظارت میدانی و پیگیری مطالبات مردم؛ اولویت شورای شهر
کاشف با اشاره به برنامه نظارت میدانی اعضای شورای شهر از سطح معابر، محلات و نقاط مختلف شهر، اظهار داشت: «بههمت همکاران در شورای شهر، بهصورت مستمر از وضعیت شهر بازدید میکنیم و تمامی مشکلات و کمبودها را رصد مینماییم. همچنین، در ملاقاتهای مردمی، دغدغهها و درخواستهای شهروندان را مستقیماً دریافت و با اولویتبندی در دستور کار شورا و مدیریت شهری قرار میدهیم. این مطالبات را از معاونتهای مربوطه و شخص شهردار محترم پیگیری میکنیم تا به نتیجه مطلوب برسد و مردم شاهد تحقق وعدهها باشند.»
تقدیر از عملکرد معاونت خدمات شهری در نگهداشت و توسعه زیرساختها
رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد در ادامه، با تقدیر از زحمات معاونت خدمات شهری، تصریح کرد: «معاونت خدمات شهر همواره در مرتبنگهداشتن شهرو اجرای اقدامات زیرساختی عملکردی قابلتقدیر داشته است. از تلاشهای بیوقفه این مجموعه در بهبود کیفیت زندگی شهروندان قدردانی میکنیم و حمایت شورای شهر از این اقدامات همواره ادامه خواهد داشت.»
اقدامات مدیریت شهری در ایام عزاداری محرم
کاشف با اشاره به برنامهریزیهای ویژه مدیریت شهری برای ایام محرم، بیان کرد:با هماهنگی انجامشده بین مدیریت شهری، شورای شهر و سایر نهادهای مرتبط، پشتیبانی کامل از برنامههای عزاداری و خدماترسانی در این ایام صورت گرفته . هدف ما حفظ شعائر اسلامی و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم و ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عزادار بوده است .»
انسجام مدیریتی؛ کلید پیشرفت شهر
وی در پایان با اشاره به همدلی و همکاری بین مدیریت شهری و مسئولان شهرستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در هشتگرد انسجام خوبی بین شهرداری، شورای شهر و دیگر ارگانهای اجرایی وجود دارد. ما در شورای شهر خود را مدافع حقوق شهروندان میدانیم و تمام تلاشمان را برای ارتقای کیفیت خدمات شهری و تحقق خواستههای بهحق مردم به کار میگیریم. پارلمان شهری هشتگرد همواره پشتیبان مدیریت شهری در مسیر خدمترسانی شایسته به شهروندان عزیز خواهد بود.»