6 مهر 1404
شماره خبر: 331775

۷۵ درصد؛ میزان پاسخگویی شهرداری فردیس به تماس های ۱۳۷

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: در یک ماه گذشته از مجموع ۹۶۱ تماس دریافتی از شهروندان در سامانه ۱۳۷، حدود ۷۵ درصد مورد رسیدگی قرار گرفته است.
مجتبی شرفی ضمن اشاره به عملکرد شهریورماه سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس در خصوص پاسخگویی به شهروندان، اظهار کرد: در ماه گذشته بیشترین تماس ها در حوزه منطقه یک و در خصوص خدمات شهری بوده است.وی افزود: منطقه یک شهرداری فردیس با دریافت ۴۴۹ تماس، ۸۷ درصد را مورد رسیدگی قرارداده و منطقه ۲ از مجموع ۳۰۰ تماس دریافتی، ۷۹ درصد را پاسخگو بوده است.مدیر بازرسی شهرداری فردیس گفت: در بین حوزه های مختلف، خدمات شهری منطقه یک از ۲۲۳ تماس واصله ۸۴ درصد را پاسخگو بوده و عمران منطقه یک از ۹۹ تماس ۹۶ درصد را رسیدگی کرده است. همچنین حوزه خدمات شهری منطقه ۲ از ۱۱۲ تماس دریافتی ۹۴ درصد را رسیدگی کرده است.وی اضافه کرد: آمار یک ماهه شهریورماه نشان می‌دهد؛ در برخی بخش‌ها از جمله حمل‌ونقل و فضای سبز منطقه یک تعداد درخواست‌ها بسیار کم بوده که می‌تواند به دلیل کمبود نیاز یا اطلاع‌رسانی ناکافی در این بخش باشد.
شرفی یادآور شد: سامانه‌ی ثبت تماس‌ها و پیگیری‌های مردمی توانسته بخش قابل‌توجهی از مطالبات را پوشش دهد و ارتباط مردمی با مدیریت شهری را تسهیل کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود