22 مرداد 1392
شماره خبر: 54020

رسیدن به تحولات ساختاری مبنای فعالیت شهرداری منطقه 7 است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رسیدن به تحولات ساختاری مبنای فعالیت شهرداری منطقه 7 است


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج بر ضرورت رسیدن به تحولات ساختاری تاکید کرد و گفت: رسیدن به این مهم مبنای فعالیت شهرداری این منطقه در همه عرصه ها می باشد.
علیرضا عسگری با اشاره به نیاز شهر به بروز تحولات ساختاری، افزود: از راهکارهایی که فعالیت مدیریت شهری و مناطق تحت پوشش این مدیریت را در مسیر ایجاد تحولات ساختاری قرار می دهد، اجرایی کردن برنامه های مدیریت شهری در زمینه پروژه های عمرانی است. وی، فراهم آوردن زیرساخت های شهری را مهم ارزيابی کرد و با بیان اینکه، افزایش سطح رضایتمندی شهروندان برای شهرداری بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: ارائه خدمات از سوی شهرداری به مجموعه شهری باید بالاترین میزان سطح رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد. این مسئول با اشاره به مجموعه فعالیت های عمرانی، خدماتی و... شهرداری منطقه اظهارداشت: همه اقدامات این شهرداری با هدف ارتقاء ساختاری سطح منطقه، جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق وعده های کلان مدیریت شهری صورت گرفته است. عسگری، مدیریت مطلوب شهری را در گرو ارائه استانداردترین و ایده آل ترین خدمات به شهروندان ذکر و عنوان کرد: شهرداری منطقه 7 اهتمام جدی در خصوص رسیدن به این نقطه به عنوان هدفی ایده آل دارد. وی افزود: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی شهر آماده تحولات مثبت می کند و به همین دلیل نیز انجام این مهم اساس برنامه های تدوین شده شهرداری منطقه است.
این مسئول در ادامه با اشاره به نقش مراکز شهری در چگونگی زندگی اجتماعی شهروندان، عنوان کرد: با توجه این مهم مدیریت شهری رسیدن به زمینه های مساعد به منظور ایجاد و فراهم آوردن کیفیت حقیقی زندگی شهرنشینی را محور

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود