معاونت اداری مالی در قبال جزئی ترین مسائل مالی مجموعه تعهد دارد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
معاون اداری مالی شهرداری کرج، تعهد و مسئولیت معاونت اداری مالی را مهم ارزیابی کرد و افزود: این معاونت در قبال جزئی ترین مسائل مالی مجموعه شهرداری تعهد دارد.
محمدرضا رضاپور با بیان این مطلب افزود: تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات روساي واحدهاي تحت سرپرستی و صدور دستورات لازم به منظور هماهنگ نمودن فعالیت هاي آنان از دیگر مسئولیت هایی است که شرح آن نیز در قوانین و شرح وظایف معاونت اداری مالی درج شده است. وی با بیان اینکه، همکاري در تهیه و تنظیم بودجه، متمم و اصلاح بودجه با حوزه معاونت برنامه ریزي و توسعه از دیگر مسئولیت های حوزه مالی است، عنوان کرد: نظارت بر تمام هزینه ها و معاملات شهرداري از دیگر مسائلی است که حوزه اداری مالی باید بر انجام آن اشراف داشته باشد زیرا در اینصورت می توان نسبت به ساماندهی و سازماندهی مسائل اداری و مالی مجموعه مدیریت شهری با توجه به حجم بالای کارهای موجود اقدام کرد. رضاپور با اشاره به تعهد حوزه اداری مالی در زمینه نگهداري حساب هزینه همچنین نظارت بر اعتبارات مصرف شده واحدها، عنوان کرد: نظارت بر تنظیم و عقد قراردادها بر اساس قوانین جاري از دیگر اقداماتی است که این حوزه نسبت به انجام آن اقدام می کند.
ضرورت