2 شهریور 1392
شماره خبر: 63747

ساخت بيمارستان فرديس پس از سه سال بلاتكليف مانده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساخت بيمارستان فرديس پس از سه سال بلاتكليف مانده است


رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر کرج گفت: به رغم واگذاري زمين از سوي شهرداری و شورای شهر کرج بعد از سه سال هنوز عملیات ساخت آن اجرایی نشده و دستگاههای مربوطه باید پاسخگو باشند.
داوود وحیدی با تشريح بخشي از اقدامات شوراي دوره سوم و شهرداري در منطقه فرديس، افزود: نخستین گامی که در دوره سوم شورای در مناطق 3 و 10 برداشته شد احداث ساختمان مناسب برای شهرداری ها در جهت تکریم ارباب رجوع برای شهروندان فردیس بود . وحیدی در ادامه افزود : تقاطع غیر همسطح بصیرت یکی از پروژه های مهم شهرداری منطقه 10 کرج بود که اجراي آن نقش مهمی در روان سازی ترافیک جاده ملارد و کرج داشت. وی در خصوص پارک تندرستی منطقه 3 کرج گفت: پارک تندرستی یکی از بزرگترین پارکهای منطقه 3 شهرداری کرج محسوب می شود که خانواده ها در روزهای تعطیل تابستان از آن استفاده می کنند و برای اجرای این پروژه سه میلیارد تومان هزینه شده است. این مسئول ادامه داد: اکنون به علت حجم استقبال مردم از این پارک، نیروهای راهور و نیروی انتظامی برای آسایش و رفاه حال شهروندان در آنجا حضور دارند. وی در خصوص بازگشایی شهرک ناز به فردیس افزود : تملک اراضی اين طرح کار بسیار مشکلي بود كه طي نشستهاي متعدد با شهردار و شورای شهر پیگیری و این پروژه باز گشایی شد.
كانال فرديس به رغم نبود همكاري دستگاهها سرپوشيده شد
اين عضو شورا درباره اجرای پوشش کانال آب فردیس ( بهاران شرقی و غربی )گفت: برای پوشش کانال آب فردیس از دستگاههای متولی این امر آنطور كه انتظار می رفت همکاری مطلوبي مشاهده نشد اما شهرداری و شورای اسلامی شهر این پروژه بزرگ و مهم را سرپوشیده کرد و امروز شهروندان فردیس از آن به عنوان فضای سبز استفاده می کنند. این مسئول در خصوص اصلاحات میدان شهید سلطانی اظهار کرد: اصلاحاتی که در پل شهید سلطانی (فردیس) در دوره سوم شورای شهر انجام شد تا حدودی بارترافیکی کرج به فردیس را کاهش داد و مابقی پروژه های عمرانی که در دستور کار قرار گرفت تعهدی است که وزارت راه دارد .وی یادآور شد: همچنين شهرداري در بخش حمايت از امور معنوي به ويژه مساجد و مصلاها نيز نقش موثري داشته است. وحیدی در ادامه گفت: بازگشائی مسیر شیخ آباد تا مقابل زندان فردیس است و مسیر فرگاز (شهید تهرانی مقدم ) تا کانال فردیس یکی از طرحهای مهم و زیر بنای منطقه 10 می باشد که مبلغ 100میلیون تومان اعتبار برای ادامه اجرای این پروژه در سال 92اختصاص یافته است .
ساخت بيمارستان فرديس پس از سه سال بلاتكليف مانده است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اراضی 110 منطقه 10

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود