12 شهریور 1392
شماره خبر: 73023

سازمان فرهنگي شهرداري كرج ميزبان يازدهمين جلسه كارگروه فرهنگي شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سازمان فرهنگي شهرداري كرج ميزبان يازدهمين جلسه كارگروه فرهنگي شد


يازدهمين كارگروه فرهنگي به رياست مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج و ميزباني سازمان فرهنگي – ورزشي و اجتماعي شهرداري كرج تشكيل شد.
در اين جلسه كه با حضور تعدادي از معاونين فرهنگي و نمايندگان برخي دستگاه‌هاي شهر برگزار شد، اين افراد به بيان ديدگاه‌هاي خود در خصوص وضعيت فرهنگي شهر و برنامه‌هاي ادارات تابعه پرداختند. درخواست اجرايي شدن مصوبات جلسات از طريق طرح آنها در كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر از نكاتي بود كه توسط تعدادي از اعضاي كارگروه مورد توجه قرار گرفت. همچنين تعيين اعتبارات مناسب براي اين كارگروه و و اختصاص آن به نتايج و مصوبات حاصل از آن از ديگر مباحث طرح شده در اين جلسه بود. رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج در اين نشست در پاسخ به نكات مطروحه اظهار داشت: در حوزه فرهنگ نمي توان انتظار خروجي فوري و سريع داشت و بايد به مرور منتظر تغييرات صورت گرفته باشيم.
در حال شناسايي اعضاي كارگروه هستيم
حجت الاسلام پيرعلي با اشاره به اينكه نفرات و اعضاي اين كارگروه هنوز به طور كامل تثبيت نشده و در حال شناسايي افراد هستيم، گفت: بر اين اساس با دعوت از افراد مختلف در تلاشيم تا فارغ از مسئوليت‌هاي سياسي، كارگروهي تخصصي در زمينه فرهنگ را در شهر كرج راه‌اندازي كنيم. پيرعلي تصريح كرد: اين كارگروه تخصصي مي تواند به نوعي اتاق فكر فرهنگي شهر تلقي شود.
امكانات خوبي براي ضدحمله به تهاجم فرهنگي داريم
وي با تاكيد به تهاجم و شبيخون فرهنگي دشمن، افزود: اگر در شهر تعداد زيادي فرق ضاله و انحرافي وجود دارد، از امكانات و ظرفيت‌هاي بسيار خوبي براي عقب راندن اين تهاجم برخورداريم كه متاسفانه هنوز نتوانستيم از اين پتانسيل به خوبي بهره برداري نماييم. مدير فرهنگ و ارشاد اسلامي كرج به تعداد كانون‌هاي فرهنگي، پايگاه‌هاي بسيج، مساجد و هيئات مذهبي در شهر اشاره كرد و ادامه داد: با برنامه‌ريزي و انسجام مي توانيم از اين ظرفيت‌ها به نحوي شايسته در جهت پياده‌سازي اهداف نظام و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود