10 خرداد 1391
شماره خبر: 7515

اقدامات فرهنگی با تعیین برنامه های راهبردی محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اقدامات فرهنگی با تعیین برنامه های راهبردی محقق می شود

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: اقدامات فرهنگی موثر با تعیین پیش فرض های کارآمد برنامه های راهبردی محقق می شود.
داوود وحیدی در آیین تودیع و معارفه معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با عرض تسلیت به مناسبت بیست و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) عنوان کرد: ایشان از معدود شخصیت هایی بودند که مردم و مردم سالاری را به شکل واقعی باور داشتند. وی با اشاره به نقش توليدات فرهنگي مهمترين ويژگي توليدات فرهنگي را ماندگاري آن در روح و روان انسان دانست و افزود: فرهنگ و فرهنگسازی مقوله ای پیچیده است که کارآمدی آن نیاز به اتخاذ تصمیمات کلان و ارائه راهکارهای منتهی به نتیجه دارد. این مسئول با اشاره به حضور شخصیت های حاضر در جلسه تودیع و معارفه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در تالار شهیدان نژاد فلاح، گفت: برگزاری این مراسم توجه و اهمیت به حوزه فرهنگی است. وحیدی با تشکر از حسین امیدیان، معاون سابق معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در طول تصدي این سمت اظهارداشت: معاونت فرهنگی در دوره این مدیر به نحو مطلوبی درخشيد به طوریکه این معاونت را از سایز معاونت ها متمایز کرد. وحیدی، رسالت های حوزه فرهنگ را حساس و در عین حال خطیر خواند و عنوان کرد: مسئولان فرهنگی در ساختار مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری خود را موظف به پاسخگویی نیازهای فرهنگی شهروندان می داند و اهتمام ویژه ای برای برداشتن گام های موفق در تحقق این مهم دارد. وی با اشاره به شفاف سازی تودیع و معارفه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، افزود: این روند برآیند ها و خروجی های مثبتی را برای این معاونت محقق می کند.
سیاست های فرهنگی 91 بسته شده است
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با مثبت ارزیابی کردن اقدامات معاون سابق معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، تاکید کرد: ساختار مدیریت شهری علاقمند به بهره گیری از تجربیات و توانمندی های این مدیر می باشد. وی با یادآوری جلسات فرهنگی برگزار شده با معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، اظهار داشت: سیاست های راهبری این معاونت برنامه ریزی و مباحث اجرایی آن نیز در سال جاري مشخص شده است. وحیدی با بیان اینکه، کارهای عمرانی در واقع اقدامات خوب فرهنگی را تضمین می کند، افزود: تحقق این مهم در صورت خوب انجام شدن محقق می شود. وی، امکان خدمات رسانی در حوزه فرهنگی در سال جدید را نسبت به سال گذشته فعال تر دانست و گفت: این مهم با اتحاد، تعامل و انسجام مسئولان مهیا شده است. وحیدی ضمن قدردانی از حسین امیدیان، معاون سابق معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، اظهارامیدواری کرد: رضا حسيني مسئول جدید این معاونت نیز در عرصه مدیریت فرهنگی همچون موفقيت در سمت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی ،عملکردی موفق داشته باشد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود