اعلام مشكلات مناطق 12 گانه كرج از طريق ارسال پيامك به مديران مربوطه
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سپیدار آنلاین: سرپرست سامانه 137 شهرداري كرج از اعلام مشكلات مناطق 12 گانه از طريق ارسال پيامك به مديران مربوطه خبر داد.
محسن كمالي دهقان اظهار داشت: سامانه 137 در راستاي تغييرات روند اجرايي خود و در گامي ديگر در راستاي سرعت بخشيدن به فوريتهاي شهروندي، نسبت به ارسال درخواستهاي فوري و ضروري شهروندان كرده است. وي افزود: در اين راستا اين درخواست ها با قيد فوريت از طريق پيام كوتاه به مديران و مسئولان هر منطقه اعم از مدير، حراست، بازرسي، معاون خدمات شهري، رئيس عمران و ... ارسال مي شود. اين مسئول عنوان كرد: با ارسال پيامك مشكلات به مديران مناطق، بيش از 60 درصد از مشكلات به صورت صد درصد و سريعا رسيدگي و رفع شد. كمالي دهقان ادامه داد: يكي از اهداف اصلي راه اندازي سامانه 137 در شهرداري كرج، شناسايي مشكلات شهروندان و رسيدگي به آنها به صورت ويژه است. سرپرست سامانه 137 شهرداري كرج يادآور شد: طبق ارزيابي ها مشخص شده است كه هم اكنون شهروندان رضايت نسبي از شناسايي و رفع مشكلات از سوي شهرداري دارند. سرپرست سامانه 137 شهرداري كرج در مورد تماسهاي مربوط به حوزه خدمات شهري گفت: به نظر مي رسد كه احساس مسئوليت شهروندان در مورد نظافت معابر و محل زندگيشان در تمام مناطق شهري ارتقا يافته است چون در صورت كم كاري عوامل امور شهر در نظافت و يا حمل زباله ها زنگهاي 137 به صدا در مي آيد و اين سامانه سريعا نقص ارسالي را به منطقه مورد نظر ارسال مي كند تا پيگيري شود. وي اعلام كرد: همشهریان می توانند با ارائه پیشنهادات، انتقادات، گزارشات و هرگونه مشکل و معضل شهری اعم از اجرای صحیح رفت و روب ، عدم جمع آوری زباله و انباشت آن، ساخت و ساز غیر مجاز و هرگونه مشکل و معضل شهری طي تماس با شماره 137 مشكلات را اعلام كنند تا با انتقال این گزارشات و مشکلات از طریق مسئول سامانه 137 منطقه به اکیپ شبانه روزی معاونت خدمات شهر تا این اکیپ به همراه واحد های دیگر مستقل در خدمات شهر نسبت به رفع مشکلات و معضلات مطروحه اقدام و نتیجه عملکرد شان را بصورت عملی و محسوس در سطح شهر و محل سکونتشان ملاحظه كنند. اين مسئول يادآور شد: با تماس شهروندان شكايت يا درخواست برحسب موضوع و منطقه در سامانه 137 ثبت و يك كد رهگيري به مشكل مربوطه اختصاص داده و در صورتي كه مورد اعلام شده شهروند درخواستي غير از موارد شهرداري باشد، راهنمايي هاي لازم به شهروند ارائه خواهد شد. لازم به ذكر است كه اين سامانه از ساعت 7:30 تا ساعت 21 توسط اپراتور پاسخگو است و از ساعت 21 تا 7:30 صبح توسط پيام گير نسبت به دريافت مشكلات شهروندي پاسخگو است. سامانه 137 حدود 4 سال است كه در شهرداري كرج راه اندازي شده و با آمادگي كامل و 24 ساعته مشكلات و انتقادات و شكايات شهروندان را پيگيري مي كند.
منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج