14 آبان 1392
شماره خبر: 109461

طرح ایجاد پنجره واحد در فرودگاه پیام شتاب گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

طرح ایجاد پنجره واحد در فرودگاه پیام شتاب گیرد


استاندار البرز تشکیل کارگروه های تخصصی در عرصه تولید و صنایع و ارائه راهکارهای عملیاتی از سوی فعالان عرصه اقتصادو صنعت را مورد تأکید قرار داد و طرح ایجاد پنجره واحد در فرودگاه پیام را به عنوان مصوبه شورای گفتگو نیازمند شتاب بیشتری دانست.
مهندس سیدطاهر طاهری عصر دوشنبه در جریان تشکیل « یازدهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» در سالن شهدای دولت،ضرورت تشکیل پنجره واحد در فرودگاه پیام را یادآور شد و گفت: فرودگاه پیام و منطقه ویژه اقتصادی موقعیت ترانزیتی ویژه ای در این استان است که با برنامه ریزی جامع می توان از ظرفیت های صادرات و واردات آن در تمامی ابعاد بهره مند شد؛ از این رو طرح ایجاد پنجره واحد در فرودگاه پیام که از جمله مصوبات شورای گفتگو نیز بشمار می رود باید هر چه سریعتر نهایی شود.
تشکیل کارگروه های تخصصی در عرصه تولید و صنایع
وی همچنین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید آماده است تا موانع موجود را رفع نماید، تشکیل کارگروه های تخصصی در عرصه تولید و بهبود صنایع را که به عنوان پیشنهاد از سوی اعضای شورای گفتگو مطرح شد ضروری دانست و افزود: با تشکیل این کارگروه ها ضمن بررسی وضعیت خلاء های موجود در هر بخش شاهد احیاء صنایع خواهیم بود. ضرورت سهولت در ارائه خدمات از سوی بانک ها به صنایع وبدهی های صنابع به بانکها از جمله موضوعاتی بود که از سوی اعضای شورای گفتگو مطرح شد.
فعالان صنعت و تولید راهکارعملیاتی ارائه دهند

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود