1 مهر 1391
شماره خبر: 11983

آینده جمهوری اسلامی ایران در دست دانش آموزان است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

آینده جمهوری اسلامی ایران در دست دانش آموزان است

سپیدار آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج آغاز سال تحصیلی جدید را شروع کار دانش آموزان خواند و گفت: آینده جمهوری اسلامی ایران در دست دانش آموزان است که با تلاش آنها در کسب علم اعتلای بیشتری خواهد یافت.
حجت الاسلامی محسن کازرونی پیش از ظهر شنبه در مراسم بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 92-91 در کرج با بیان اینکه معلمی والاترین مشاغل است، اظهار داشت: معلمان باید شاه بیت غزل مردان روزگار باشند، زیرا نجات انسانها از جهل و نادانی بر عهده آنان است.
وی با بیان اینکه این وظیفه خطیر بر عهده معلمان است، گفت: تعلیم و تربیت شریف ترین و با ارزش ترین کارها است. کازرونی اظهار داشت: آثار و برکات کار معلم تا ابد ماندگار است زیرا او با تربیت انسانها اقدامی جاودانه انجام می دهد. وی همچنین در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: امروز شروع کار شماست و جایگاه اجتماعی شما بستگی به کسب علم و دانش دارد و باید تلاش کنید تا افتخاری برای این ملت شوید زیرا هرچه بنیان را محکم تر بگذارید آینده بهتری خواهید داشت. کازرونی افزود: آینده جمهوری اسلامی ایران در دست دانش آموزان است که با تلاش آنها در کسب علم اعتلای بیشتری خواهد یافت.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود