1 تیر 1393
شماره خبر: 124446

امسال کارگروه تخصصی اشتغال البرز را به سبک سال 92 اداره نمی کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

امسال کارگروه تخصصی اشتغال البرز را به سبک سال 92 اداره نمی کنیم


معاون اشتغال و برنامه ریزی استاندار البرز از تغییر و تحول در کارگروه تخصصی اشتغال استان در سال جاری خبر داد و گفت: رویکرد این کارگروه در سال جدید از سطح ارائه مفاهیم تئوریک که آفت دولت قبل بود فراتر خواهد رفت.
مهرداد مظفری درباره برنامه ها و اولویت های کارگروه اشتغال استان البرز در سال 93 اظهار داشت: در سال جاری این کارگروه را به سبک سال 92 یعنی سبک مبتنی بر ارائه آمار و مفاهیم تئوریک اداره نمی کنیم و بنا داریم ماموریتهای تعریف شده این کارگروه را احیا کنیم. وی گفت: کارگروه تخصصی اشتغال با اهدافی مشخص و از پیش تعیین شده شکل گرفته و هدف آن ارائه آمار و ارقام نیست زیرا این روند کارگروه را از رسالت اصلی اش دور می کند. مظفری با بیان اینکه در این استان روزانه با حجم بالای تقاضای کار مواجه ایم، تصریح کرد: این نیاز را نمی توانیم با مفاهیم تئوریک که آفت دولت قبل بود پاسخ دهیم و باید مسیر کارگروه را از آمارپردازی به تعیین فعالیتهای اولویت دار از نظر سرمایه با رعایت تصمیمات شورای عالی اشتغال هدایت کنیم.
با خودانتقادی فرصت را از منتقدین غیرمنصف بگیریم
این مسئول افزود: فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش غیردولتی، بررسی وضعیت بازار کار، توجه به آموزش و شناسایی امکانات فنی و حرفه ای استان از دیگر مواردی است که باید در دستور کار کارگروه اشتغال در سال جدید قرار گیرد. وی تاکید کرد: در این بین هر کدام از اعضای کارگروه وظیفه ای سنگین به عهده دارند و باید با تعامل و مسئولیت پذیری برای تحقق اهداف و رفع موانع اشتغال استان گام بردارند. مظفری در پایان خود انتقادی را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر خودانتقادی را از خود بگیریم فرصت را به منتقدین غیرمنصف داده ایم بنابراین در این کارگروه باید نقدها و کاستی ها عنوان شود تا بتوانیم درصدد رفع آنها برآییم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود