29 دی 1393
شماره خبر: 135919

رعایت اخلاق، دفاع از حقوق مردم و حاکمیت ملاک عمل هسته گزینش باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

رعایت اخلاق، دفاع از حقوق مردم و حاکمیت ملاک عمل هسته گزینش باشد


مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استاندار البرز تاکید کرد: رعایت اخلاق اسلامی، دفاع از حقوق مردم و حاکمیت باید ملاک عمل هسته گزینش قرار گیرد.
علی اندرزگو با بیان این مطلب در مراسم تکریم و معارفه منصور امیدی مدیر جدید هسته گزینش استانداری البرز مروری بر حقوق عمومی و خصوصی افراد در مناسبات دولت و ملت داشت و تاکید کرد: ملاک عمل در گزینش ها اثبات صلاحیت و یا عدم صلاحیت افراد است. در این راستا اصل بر برائت است مگر آنکه خلاف آن اثبات شود. وی تصریح کرد: قانون گزینش باید سرلوحه امور هسته گزینش باشد در این راستا پیشنهاد می شود تمامی مواد این قانون از سوی اعضا و کارشناسان هسته مورد مطالعه مستمر قرار گیرد تا ملکه ذهن افراد شود. مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استاندار البرز با اشاره به اینکه آراء صادر شده از سوی هسته گزینش باید در فضایی عاری از تنگ نظری و سلایق شخصی صورت گیرد، یادآور شد: اعضا و کارشناسان هسته گزینش استان باید به گونه ای عمل کنند که حقی از حقوق مردم تضییع نشده و در عین حال حاکمیت نیز به وظایف خود به خوبی عمل نماید.
منصور امیدی نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات فریبرز همدانی سرپرست هسته گزینش استانداری اظهار امیدواری کرد: امید که در سایه عمل به اخلاق و استفاده از تجارب مدیران مجرب این حوزه شاهد تحولات چشمگیری اثربخشی در هسته گزینش استان باشیم. گفتنی است در پایان این مراسم حکم منصور امیدی به عنوان مدیر جدید هسته گزینش استانداری اعطا و از زحمات و خدمات فریبرز همدانی سرپرست هسته گزینش تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود