13 اسفند 1393
شماره خبر: 138735

مخالف واگذاری پیست خور بعنوان سرمایه استانی و ملی هستیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مخالف واگذاری پیست خور بعنوان سرمایه استانی و ملی هستیم


فرماندار ویژه کرج با اشاره به واگذاری پیست خور در مزایده ای در مهرماه جاری، اعلام کرد: اعتراض مجموعه استانداری و مردم نسبت به واگذاری پیست خور به سازمان خصوصی سازی اعلام شده است.
محمدتقی ایرانی با اعلام اینکه پیست اسکی خور تحت مالکیت استان البرز نیست، اظهار داشت: سازمان خصوصی سازی در اقدامی پیست خور را به مزایده گذاشته است.
ایرانی در ادامه با اشاره به اینکه سازمان خصوصی سازی اقدام به انتشار آگهی برگزاری مزایده برای واگذاری حدود نیم هکتار از مستحدثاث و حدود ۱۴۰هکتار به عنوان عرصه برای پیست اسکی خور کرده است، تاکید کرد: پس از انتشار این آگهی با هماهنگی های به عمل آمده از سوی امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مطلع شدیم هیچ سابقه ای مبنی بر واگذاری اراضی ملی پلاک خور در قالب واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی یا در قالب مستندسازی اموال دولتی انجام نشده است.
اعتراض نسبت به واگذاری پیست خور به سازمان خصوصی سازی اعلام شد
فرماندار ویژه کرج اذعان داشت: مجموعه استانداری البرز و همچنین مردم استان مخالف واگذاری این پیست به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در حوزه سلامت هستند.
ایرانی از اعلام مخالفت کتبی مجموعه استانداری به دولت و سازمان خصوصی سازی خبر داد و اذعان داشت: فرمانداری کرج مخالفت خود را پیرو واگذاری پیست خور به مجموعه استانداری اعلام کرده است و استاندار این مخالفت را به صورت کتبی به دولت و سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است. این مسئول با اعلام اینکه در حال حاضر تکلیف پیست خور نامشخص است، گفت: مجموعه استان به تبع شهرستان کرج مخالف واگذاری این پست بعنوان سرمایه استانی و ملی است چرا که معتقدیم با نا آگاهی نباید در مورد داشته های استان چنین برخوردی شود.
سازمان خصوصی سازی تا کنون جواب اعتراض البرز نسبت به واگذاری این پیست را اعلام نکرده است
ایرانی در پایان، در پاسخ به این پرسش که آیا دولت و سازمان خصوصی سازی در باره واگذاری پیست خور، اظهار نظری کرده است یا خیر؟ خاطرنشان کرد: اعتراض و ناراحتی مدیریت ارشد استان و شهرستان و همچنین مردم را اعلام کرده ایم هنوز جوابی دریافت نکرده ایم به محض دریافت جواب از سوی دولت و سازمان خصوصی سازی مراتب در رسانه ها منعکس خواهد شد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود