15 آذر 1395
شماره خبر: 170811

نمایشگاه" نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی" صبح سه شنبه افتتاح می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نمایشگاه" نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی" صبح سه شنبه افتتاح می شود


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از افتتاح نمایشگاه"نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی" در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد.
"فتح الله حقیقی"با اعلام این خبر افزود:آخرین جلسه ی ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان البرز،باحضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.بر این اساس،صبح سه شنبه ساعت 10:30، در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد افتتاح نمایشگاه"نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی"خواهیم بود. وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در محل دائمی عرضه محصولات فرهنگی ارشاد دایر شده است،افزود:در این نمایشگاه 60 غرفه با بخش های جنبی متعددی درنظرگرفته شده است که از جمله آنها می توان به آموزش محتوایی قرائت،گفتمان نمازی، کتاب و محصولات فرهنگی و..اشاره کرد.
حقیقی با اعلام اینکه پیش اجلاس‌های نماز نیز در آموزش و پرورش دانشگاهها و مراکز علمی با اعزام مبلغین و مدرسین برگزار شده است،اضافه کرد:در کنار این نمایشگاه، بخش های فرهنگی و هنری،نمایش فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی نیز تدارک دیده شده است. بر اساس این گزارش،«نمایشگاه نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی»،از امروز سه شنبه 16 آذر لغایت 21 آذرماه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت 9 صبح تا اذان ظهر و 3 بعد از ظهر تا بعد از اذان مغرب دایر و بازدید برای عموم آزاد خواهد بود. استان البرز روز پنجشنبه هجدهم آذر ماه بمدت یک روز نیز میزبان اجلاس ملی نماز در کشور خواهد بود، در این گردهمایی دینی - مذهبی،ائمه جماعات، مسئولان ملی و استانی سراسر کشور و استانداران نیز حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود