19 اردیبهشت 1396
شماره خبر: 177902

اعلام فهرست نهایی نامزدهای شوراهای ساوجبلاغ تا فردا

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اعلام فهرست نهایی نامزدهای شوراهای ساوجبلاغ تا فردا


فرماندار ساوجبلاغ اعلام کرد که فهرست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فردا چهارشنبه اعلام می شود.
ابوالقاسم پالیز گیردر نشست ستاد انتخابات ساوجبلاغ ، گفت: پس از اعلام نظر قطعی و نهایی هیأت نظارت استان و شهرستان در خصوص شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز وارد شانزدهمین فرایند برگزاری انتخابات شوراها شده است. وی ادامه داد: در این فرایند فرمانداری و بخشداری ها موظفند تا 20 اردیبهشت نسبت به تهیه و انتشار اسامی نامزدها اقدام کنند و پس از آن نیز از پنجشنبه 21 اردیبهشت، زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا آغاز خواهد شد. پالیز گیر با تأکید برپایی دوره های آموزشی برای تمامی عوامل برگزاری انتخابات، اظهار کرد: کمیته آموزش نسبت به برگزاری دوره های آموزشی ویژه نماینده فرمانداران در شعب اخذ رأی، اهتمام بیشتری داشته باشد. وی بیان کرد: ملزومات برگزاری انتخابات الکترونیک برای شهر هشتگرد تحویل گردیده است.
رئیس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ گفت: تمام زیرساخت ها جهت برگزاری یک انتخابات پرشور در 29 اردیبهشت آماده است و از مردم عزیز ساوجبلاغ می خواهیم بار دیگر با حضور درخشان خود پای صندوق های رأی، جلوه دیگری از شکوه حماسی مشارکت حداکثری را به نمایش بگذارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود